Miten mä ikinä ehdin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
mies on nonta vuotta puhunu että halvva tenole kalhaan, mieki tahon. mutta onko sielä jotak itoimintaa lapsillekki? jos vaikka viikon on niin tylsistyykö kuoliaaksi ennen lomaa?

no ei täällä oikein muuta ole kuin jos ovat sitte kalassa mukana. En mä tiiä mitä noitten turistien lapset tekee, varmaan paiskoo kiviä Tenoon :D

aika hiljainen paikka tää on noin niinkuin muuten, kesällä vilkastuu kun kalastajat tulee.

vanhmepi poika menee varmaan isänsä mukana. nyt ei ole vielä päässy ku liivit oli menny pieniksi. tänhään tilathiin uuet. luulis tänä vuonna jo osaavan olla, ikää 4.5v. nyt oottaa että pääsee isin mukhaan kalastaan lohtaa LAAPULLA ( vaappu) nuoremmalle pitäis keksiä jotaki hauskaa...

mies tuossa just muistutti että täällä voi turistit viedä päivämaksulla päiväkotiin päiväksi, jos ite on menossa joelle tai jotain.

mutta kai ne vaan kulkee mukana, leikkii rannalla, heittelee kiviä, samoilee tunturissa... en mä tiiä :)

vaikka vois sitä miehelle varata enskesäksi 1 viikon mökin tenolle. ois vaikka sitte synttärilahja...

Huh, projekti etenee, kaksi päivää aikaa :D

kohta on kaikki tiskit tiskattu, osa on jo valmiina siellä kaapeissa. Toisesta mökistä puuttuu pari pistorasian siirtoa, sitten pääsee siivoamaan ja järjestämään. Tänään ehkä pääsis jo toiseenki mökkiin viemään tavaroita.

Nyt pitäs hopusti lyhentää loput kuusi verhoa. Sitten hommiin mökille.

huhhuh... päivä painettu hommia...

nyt on ekan mökin makuuhuoneet verhoja vaille laitettu, joskin niissä on vielä pari ylimääräistä sänkyä...

sitten sain kaikki tavarat järjesteltyä niin että on helppo kantaa toiseen mökkiin, sieltä joukosta etsin ne mitkä jäi ekaan mökkiin.

sain myös kaapit pestyä, keittiössä on kaikki tavarat paikallaan.

huomenna pitäs vielä kasata loput huonekalut (lipasto, pari yöpöytää ja pari pirttikalustoa), kantaa ylimääräiset toiseen mökkiin ja järjestää ekassa ne paikalleen. sitte vielä lattioiden pesu ja kylppärin pesu.

illalla mutka Rovaniemelle ja keskiviikkona muutaman kaupan kautta takaisin ja laittamaan se toinen mökki kuntoon niin että torstaina pääsee sinnekin asukkaat. Kyllä se siitä sittenkin suttaantuu :)

ongelmana on enää vesi :/ vesiputki oli jäätynyt kovin pitkältä matkalta ja sitä nyt lämmitetään mutta vielä vaan on jäätä jäljellä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Naisen raivo:
Oot kyllä huhkinu oiken kunnolla hommia, mä ihailen suunnattomasti aikaansaavia ihmisiä :flower: Hienoo että asiat on hoitunu ja toivotaan et se vesiputki sulaa ajoissa!

joo.. kotona näyttääki siltä että täällä ei oo tehty mitään :D no keskiviikon jälkeen helpottaa, sitten tarvii vaan kerran viikossa käydä vaihtaan liinavaatteet ja siivoamassa :)

(mutta täytyy tunnustaa että mä oon vähän viimetipan tekijä... ois ollu verhot ja muut ajat sitte tehtynä jos vaan ois saanu aikaiseksi :ashamed: )

mä taidan toimia paineen alaisena tehokkaimmin :D

Joo, mulla tehokkaimpia kotisiivouspäiviä on ne kun oon menossa iltavuoroon töihin. Sitä ennen painan hulluna ympäri kämppää jotta ois siistiä ennen kuin lähden, ja toivoa siitä ettei ois aivan valtaisa kaaos kun tulee yöllä töistä kotiin... :)

Mies on tenolla käynyt kavereineen kalassa.Ovat jossain mökillä yöpyneet ja välillä teltoissa.Eipä ne kalamiehet tosiaan jouda paljon mökkiä kattelemaan kun kalassa ovat kokoajan mitä ny nukkuvat välillä.
Ihania mökkejä!!Saatampa minäkin lähteä lapsineen mukaan jos saatais vaik joskus vuokrattua mökki.Plussa-alennuksella tietenki :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Mies on tenolla käynyt kavereineen kalassa.Ovat jossain mökillä yöpyneet ja välillä teltoissa.Eipä ne kalamiehet tosiaan jouda paljon mökkiä kattelemaan kun kalassa ovat kokoajan mitä ny nukkuvat välillä.
Ihania mökkejä!!Saatampa minäkin lähteä lapsineen mukaan jos saatais vaik joskus vuokrattua mökki.Plussa-alennuksella tietenki :laugh:

sepä se, mä luulen että oon miettiny ihan liikaa verhoja ja päiväpeittojen väriä, ei taida paljon turisteja ne kiinnostaa :D

mutta pääasia on että kehtaa vuokrata ja oon ite tyytyväinen :)

ihanaa kun kohta saa uudet kuvat kun on kaikki kunnossa. Noi on niin kamalat kuvat tuolla...

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:

sepä se, mä luulen että oon miettiny ihan liikaa verhoja ja päiväpeittojen väriä, ei taida paljon turisteja ne kiinnostaa :D

mutta pääasia on että kehtaa vuokrata ja oon ite tyytyväinen :)

ihanaa kun kohta saa uudet kuvat kun on kaikki kunnossa. Noi on niin kamalat kuvat tuolla...

Ei varmasti sinänsä kiinnosta mutta onhan se selvä, että viihtyisä mökki on paljon kivempi mitä joku paskanen röttelö.
Itse varmaan puunaisin viimesen päälle myös mökit.Sehän on kivaa duunia jos ei tuu ihan noin kiire kuin sinulla :D

noniin, ekassa kämpässä turistit :) toiseen vielä siivoamaan tänään, ulkomaalausta juuri suoritellaan loppuun :)

hyvinhän tää meni, mitä nyt vähän stressiä pukkasi... pari verhoa ois vielä lyhentää ja laittaa paikalleen. Muutama pikkujuttu ruuvata paikalleen, siivous ja se ois siinä!

Yhteistyössä