miten mä jaksan siivota..kauheet pyykki läjät pitäs viikata kaappiin ym..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apu

Vieras
kauhee siivä muutenkin...en oo oikein kolmeen päivään pystynyt tekeen mitään ku ollu kauhee kuume ja oksennustauti..ja nyt täällä on sen mukainen siivokin:/lapset sotkee koko ajan vaan lisää... ja pakko ois siivota ku perjantaina tulee harvinaisia vieraita käymään ja on juhlat...ostin uuden matonki mut en saa ihtiä pois tästä koneelta:/

sama homma täällä. just parantumassa poskiontelontulehduksesta. kämppä ku sikala. huomenna olis yhdet hautajaiset ja muutama sukulainen tulee jälkeen päin meillä käymään kun harvoin käyvät.mut mä vaan istun täs.ja lapsetki pitäis kylvettää.

Tuttua meilläkin. Minä tunkeen pyykkivuoret saunanlauteille, jos sattuu yllätysvieraita tulemaan enkä ole vuoria ehtinyt viikkailla. Viikkailen niitä sitten paremmalla ajalla.

Sama juttu enkä ole ollut edes kipeä. On puhtaita vaatteita mutta myös likaisia on vuori. Pitäis imuroida,pestä lattiat,raivata tavarakasoja jne. jne. Aloittaminen vaan on niiiin vaikeaa. Huomenna sitten..

Pyykkivuoret oli aiemmin munkin ongelmana,mut sitten päätin että viikkaan aina edelliset kuivat pyykit ja sitten uudet kuivumaan ja edelliset kaappeihin.Näin on nyt menty 3 kk
eikä pyykkivuorista oo enää tietoakaan

Yhteistyössä