Miten mä jaksan!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Vauva 2 vkoa, valvoo yöllä ja kitisee päivät. syntymästä saakka ollut tosi levoton. Yöt menee imettäessä, ei oo nälkä mut haluaa roikkua tissillä. On vain siinä hetkittäin hiljaa ja nukahtaa vain siihen. Päivällä ei hereillä ollessa ole ollenkaan hiljaa. Selvästi vääntää mahassa.... (vyöhyketerapiassa jo käydään)
Saattaa nukkua parikin tuntia putkeen päivällä mut hoidettavana on kas vuotias lapsi joten itse en voi nukkua.
Miehen on oltava töissä, aloitti vasta uudessa työpaikassa. Ei ole sukulaisia jotka auttaisivat....
Olen niin väsynyt että tuntuu ettei tästä selviä! Itkettää!
Ja huono omatunto ku en pysty hoitamaan esikoistani juuri ollenkaan tai en jaksa. Toki syötän, kuivitan ja sylittelen lasta mut muuten hän joutuu touhuamaan yksikseen... reppana.
Miten tästä selviää???

ettei vauvaulla olisi maitoallergiaa!kantsis tutkituttaa se! meillä tyttö kitisi ja inisi pitkin päivää ja vatsaan sattu mut sit ku saatiin oikee maito ni tytönki olo helpottu huomattavasti.

Mulla oli samanlaista. Ei se vauva ilkeyttään kitise. Kokeile, jos rauhoittuis rintareppuun päivällä, mä pidin muksua aina siinä, niin oli tyytyväinen. Ja itte päikkäreille kun se isompi lapsi menee nukkumaan , vauvalle vaikka tissi suuhun , jos se auttaa pientä nukkumaan.

Yhteistyössä