Miten mä löydän jonkun, josta en tiiä kuin etunimen ja koulun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hieman nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hieman nolona

Vieras
Tapasin 26-vuotis juhlani illan päätteeksi miehen joka on mua muutaman vuoden nuorempi. Aivan ihana <3
Juteltiin ja suukoteltiin, ja hän halus puhelinnumeroni. Mä en tiiä mikä muhun iski, mutta otin vain hänen numeron enkä antanut omaani.
Hän kirjotti paperilapulle numeronsa ja nyt en löydä sitä mistään :(
Mä tiiän koulun missä hän on, mutta kehtaanko mä soittaa sinne ja kysellä perään?

Hassua, luulin jo että paperilappuihin kirjoitttaminen olisi historiaa, kun nykyään aina pistetään suoraan puhelimeen numero :)

Mut joo, koita netistä katella, Taikissa esim on valokuvien kera opiskelijat listattu...

Mulla kokemusta asiasta ja vaivannäkö kannatti. Oon nyt ollu mieheni kans yhdessä kahdeksan vuotta. Mene siis koulun sivuille ja katso ketä oppilas rekisterissä. Sitten, jos monta saman nimistä soittelukierros niille muutamille saman nimisille. Mulla oli apua, että tiesi miehen kotipaikkakunnankin, että oli helpompi löytää. Mut en ole katunu päivääkään tekoani. Sitten, jos oot kirjautunu koulukaverit.comiin, irc-galleriaan tai facebookiin sieltäkin löytynee apuja. Ikinä en aiemmin ole soittellut miesten perään, mutta silloin kannatti. Ja löysin näin sen oikean ihanan rakkaani. Vieläkin tulee jännä olo, kun muistan eka soiton ja sitten siitä seuraavat tapaamiset....

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Luulis että koulun sivuilta vois löytyä jtn tietoja opiskelijoista??

En ole katsonut. Mulla on itellä ammattikoulutus vuodelta nakki ja sota, ei sillon mun tietääkseni laitettu opiskelijoita ylös, asuttiin vielä Jumalan selän takana.
Mutta tämä on ihan Helsingin yliopistossa. Sieltäkö laitetaan opiskelijalista nettiin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla kokemusta asiasta ja vaivannäkö kannatti. Oon nyt ollu mieheni kans yhdessä kahdeksan vuotta. Mene siis koulun sivuille ja katso ketä oppilas rekisterissä. Sitten, jos monta saman nimistä soittelukierros niille muutamille saman nimisille. Mulla oli apua, että tiesi miehen kotipaikkakunnankin, että oli helpompi löytää. Mut en ole katunu päivääkään tekoani. Sitten, jos oot kirjautunu koulukaverit.comiin, irc-galleriaan tai facebookiin sieltäkin löytynee apuja. Ikinä en aiemmin ole soittellut miesten perään, mutta silloin kannatti. Ja löysin näin sen oikean ihanan rakkaani. Vieläkin tulee jännä olo, kun muistan eka soiton ja sitten siitä seuraavat tapaamiset....

Höpö höpö, huijaatko?

En huijaa. Voihan olla, että enää ei niin ole, mutta meillä AMK:n puolella oli oppilaslistat netissä vuonna 2001. Miks huijaisin?Rakkaus sekottaa pään ja jos on tosissaan kiinnostunu niin sitä kaivaa henkilön vaikka kiven navalta. Toki mulla oli ystävä, joka auttoi ja rohkaisi mua ottamaan yhteyttä, kun oli aluks sellainen olo, että tohtiiko soittaa, mutta sydän rinnassa sanoi, että soita ei ole mitään menetettävää! Mulla oli tilanne, että tiesin etunimen, opiskelupaikan ja kotipaikkakunnan.

Just selaan kyseisen oppilaitoksen sivuja, ei ainakaan näyttäisi olevan oppilasrekisteriä missään :(
En viitsi koulullekkaan mennä partioimaan, se olisi mielestäni hieman noloa..

Yhteistyössä