MITEn mä pääsen tästä ilma mussuttamisesta eroon?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MintunKukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MintunKukka

Vieras
Laituakki pitäis, mut mä en tahdo tästä iltarutiinista päästä eroon millään. Nytki piti hakea vettä ja porkkanaa et saa jotain mussuttaa...
Olen paljon lasten kans yksin ja minun on saatava omaa aikaa edes vähän illasta,et taas jaksan. Istun sit koneella ja komuan iltapalaa sit viereen. Ja mussutan...
Ja tästä ne minun kilot tulee vaikka se ei silti ole mitään suklaata ja sipsiä mut mussuttamista ja ruokaa silti.
auttakaa.

Oikeasti veden ja porkkanan mussuttamisella iltaisin ei pitäisi olla niin kauheasti painoarvoa lahduttamisessa, jos liikut päivisin riittävästi?! Meillä kaikilla on omia heikkouksiamme. Minä ennemmin mussussuttaisin porkkanaa (jos en olisi sille allerginen) kuin kävisin röökillä... Mutta oikeasti, ei se porkkana niin lihota. Itsekuri-asioitahan nämä kaikki ovat. Olen kyllä huomannut, että siinä menee noin reilu viikko, kun joutuu asioiden kanssa taistelemaan, mutta sitten alkaa jo mennä rutiinilla. Tsemppiä!

Mitä jos ottaisitkin sen oman ajan aamuun? Eli menisitkin ajoissa nukkumaan (valvominen aiheuttaa mulla sitä mussutusta) ja istuisit koneella joko aamulla tai sit aamusin vetäisit vaikka Zumbaa telkun ääressä, kun liikunta piristäis heti aamusta :)

Yhteistyössä