miten mä saan miehen tajuamaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis tää kuullostaa jo ihan joltain teini meinigiltä mut...
siis,mulla oli jotain pientä säätöö herra x:n kanssa jotain pari vuotta sitten. tosi asiassa ihastuin jo tuon pienen säätämisen aikana hänen serkkuunsa herra Y:n.
kun tämä säätö loppu,juttelin herra y:n kanssa pitkään ja hän sanoi että oon kyllä mukava likka ja kaunis ja kaikkee mut hän ei voi serkullensa tehdä tälläistä.
no,seuraavan kerran kun näin herra y:n hän ilmaisi tunteensa sanomalla mua pakastimeksi joka ei koskaan näytä tunteitaan. ja seuraavalla kerralla tumppautui juttusille ja vatvoi taas että olisin niin hyvä pakkaus mutta sitä mutta tätä.
miten mä saan ton tajuamaan et serkun kans ei ollu oikeestaan yhtään mitään ja siitäkin jo 2vuotta aikaa,että haluisin oikeesti olla hänen kanssaan???

oon sanonu mut kun ei usko.kun kuulema oon tunteeton kylmäkkö...haluan sellaista mitä en saa ja kun saan heitän pois. tämän siis sanoi sen perusteella mitä hänen serkulleen tein.
mitäkö mun mennä huutaa sen parvekkeen alle yöllä et herra y mä diggaan sua lujaa:D:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oon sanonu mut kun ei usko.kun kuulema oon tunteeton kylmäkkö...haluan sellaista mitä en saa ja kun saan heitän pois. tämän siis sanoi sen perusteella mitä hänen serkulleen tein.
mitäkö mun mennä huutaa sen parvekkeen alle yöllä et herra y mä diggaan sua lujaa:D:D:D

sattashan tuo vähän ihmetellä kun joku hullu huutaa herra yyn perään,et jos käytäisit hänen nimeään... :whistle: ;)
no ei vaan mene vaan,jos pokka kestää sit naapureiden vilkuilut :D

Yhteistyössä