Miten mä saan nää kaikki tavarat mahtumaan mihinkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Laatikkoon :|
Ja millä mä kestän elää näiden kymmenien laatikoiden ja jätesäkkien keskellä yli viikon vielä..
Mua oikeesti ahdistaa koko muutto ja tää tavaran määrä vaikka olen roskikseen kantanut luoja ties miten paljon tavaraa ni tossa sitä silti on, jätesäkeissä ja laatikoissa kokonaiselle kerrostalolle vaikka..
Laatikot ei riitä, jätesäkkejä on liikaa ja niitä saa koko ajan potkia tieltään vaikka koittas niitä mihin jemmata.
Joka paikka on täynnä vaatepinoja, petivaatepinoja, vajaita laatikoita..
Oli pakko valittaa kun ahdistaa niin pirusti :ashamed:

Mä en edes uskalla ajatella sellasta, että pitäs muuttaa...
Ja ihan vaan siivoominen ahdistaa tuon tavaranpaljouden takia. Minähän en ole ollenkaan hamsteri. Kaikenlaista vois tarvita vielä joskus...kuten vaikka lakikirjaa vuodelta 1989 tai tyhjää kenkälatikkoa tai vanhoja lehtiä :snotty:

Niin täälläkin! Muutto tosin jo lauantaina. Paitsi bonuksena auttava äiti! Välillä loistava apu, välillä hermoja raastavan ärsyttävä itsestäänselvyyksineen...argh.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä en edes uskalla ajatella sellasta, että pitäs muuttaa...
Ja ihan vaan siivoominen ahdistaa tuon tavaranpaljouden takia. Minähän en ole ollenkaan hamsteri. Kaikenlaista vois tarvita vielä joskus...kuten vaikka lakikirjaa vuodelta 1989 tai tyhjää kenkälatikkoa tai vanhoja lehtiä :snotty:

No mä olen heittänyt noita vanhoja lehtiä ja kirjoja kirppiskasseihin joita onkin jo kohta yhtä paljon kun muita säkkejä :|
Mut ajattelin sitten lapsille jotain kivaa ostaa kun saa noi vaatteet ja tavarat myytyä, niiden vaatteitahan ne suurimmaksi osaksi on :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hiippa:
Niin täälläkin! Muutto tosin jo lauantaina. Paitsi bonuksena auttava äiti! Välillä loistava apu, välillä hermoja raastavan ärsyttävä itsestäänselvyyksineen...argh.

Hei, voimia :D
No meillä onneksi viikko aikaa..
Peräti..
Ja tekemistä ois vielä niin et hypin varmaan loppuviikosta seinille :headwall:

Yhteistyössä