M
millipilli
Vieras
Ärrrrrkele kun alkaa mennä hermo. Poika 1v1kk on ainakin viimeisen 3kk tapellut syömisen kanssa ihan urakalla. Jogurttia, viiliä, leipää, hedelmiä + hedelmäsoseita ja kasviksia omasta kädestä syö, mutta lämmintä ruokaa ei. Ehkä kerran viikkoon osuu sellainen päivä jolloin syö jopa lounaan tai päivällisen... mutta yleensä kummallakin ruoalla menee kaks lusikallista ruokaa ja sen jälkeen suu menee niin tiukkaan kiinni ettei sinne mee mitään.
Ja se ei vaikuta mitään jos jätän vaikka välipalan antamatta ja tarjoan uudestaan sitä lämmintä ruokaa. Sitten poika vaan jättää syömättä. Nyt oon pari päivää saanut aamupuuron ja iltapuuron menemään kun oon sekoittanut jogurttia siihen joukkoon.
Toiveet on korkeella, että syksyllä kun aloittaa päiväkodin alkais syöminen sujua kun näkee että muutkin syö
Ja se ei vaikuta mitään jos jätän vaikka välipalan antamatta ja tarjoan uudestaan sitä lämmintä ruokaa. Sitten poika vaan jättää syömättä. Nyt oon pari päivää saanut aamupuuron ja iltapuuron menemään kun oon sekoittanut jogurttia siihen joukkoon.
Toiveet on korkeella, että syksyllä kun aloittaa päiväkodin alkais syöminen sujua kun näkee että muutkin syö