Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jep..Tai ite se mulle on soitellu viimeks eilen yöllä...ja ny se on taas täällä..Alkuperäinen kirjoittaja plääh:sä taas sorruit siihen
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Jep..Tai ite se mulle on soitellu viimeks eilen yöllä...ja ny se on taas täällä..Alkuperäinen kirjoittaja plääh:sä taas sorruit siihen
![]()
Ennn.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Jep..Tai ite se mulle on soitellu viimeks eilen yöllä...ja ny se on taas täällä..Alkuperäinen kirjoittaja plääh:sä taas sorruit siihen
![]()
potki nyt pihalle se ja pian
Noup.Tää on ihan omaa ikäluokkaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Onks se se eläkeläinen?
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ennn.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Jep..Tai ite se mulle on soitellu viimeks eilen yöllä...ja ny se on taas täällä..Alkuperäinen kirjoittaja plääh:sä taas sorruit siihen
![]()
Vittu ku enää itekkään pysy kärryillä näistä äijä kuvioista.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ennn.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Jep..Tai ite se mulle on soitellu viimeks eilen yöllä...ja ny se on taas täällä..Alkuperäinen kirjoittaja plääh:sä taas sorruit siihen
![]()
EEEEIIIIIII!!!!!