Miten mä saan tuon lapsen syömään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
:/

Närppii ja närppii, ruokaa menee välillä ihan onnettomasti. Tai siis useimmiten ihan onnettomasti, ja silloin tällöin sitten vetäisee pari kolme lautasellista lämmintä ruokaa. Tosin sitäkään ei tässä ole muutamaan päivään tapahtunut, vaan sekin on pitänyt tuputtaa :|

Ja tällä on kuitenkin ennen ollut ihan hyvä ruokahalu :|

Sitä määki ihmettelen! |O
1v2kk ei syö, heittää lattialle kaikki ja KAIKKI keinot on käytetty viihdyttämisestä pakottamiseen, itse syömisestä syöttämiseen, sormiruuasta lautasruokaan. EI syö, ei. Ja ei kasva sitten, ei. :/

Meillä myös nykyisin erittäin huonoruokainen pian 3vee poika. :| Harmittaa kanssa kun ennen syönyt todella hyvin, eikä ole ollut ronkeli. Nyt valkkaa ja vatkaa ruokaa suussaan. Yleensä sanoo "ei oo nälkä" tai "pahaa".

Nyt tosin hampaat taakse puhkeemassa, kipeet varmaan. Selittänee osan.

Alkaa vaan vähän turhauttaa. Muutama viikko sitten oltiin ravitsemusterapeutilla, jonka mielestä kaikki on ihan jees ja riittävän monipuolinen ruokavalio.

Sitten lääkäri viime viikolla ilmoitti, että pitää mennä ravitsemussuunnittelijalle, kun kasvu kituuttaa ja liikaa olennaisia ruoka-aineita pois :| Kiva pitää ruokapäiväkirjaa, välipalaksi meni yksi haukkaus porkkananpalasesta, yksi haukkaus leivästä, pikkutilkka juotavaa ja yksi siivu kinkkua. Ja koko päivä samaan tahtiin :/ Ja edellinen, ja edellinen, ja ja ja... Sitten tosiaan jonain päivänä saattaisi syödä kolme isoa lautasellista perunaa ja lihaa.

Sitten vielä kun yritän itse syöttää, niin tällä käynnistyy kakomisrefleksi kun ei vaan maistuis :(

Yhteistyössä