Miten mä saisin ton miehen suuttumatta ylös sängystä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttu

Vieras
Raivostuttavaa. Minu pitäis aloittaa siivousta ja sovittiin et mies lähtee lasten kans pihalle siksi aikaa, mut nyt mä en saa sitä ylös sängystä.
Pitäis kiireesti päästä hommiin ennen ku nuorin herää päiväunilta!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
miten se ylipäätään on tähän aikaan sängyssä?? :D ;) Keitä kahvit ja tee leivät valmiiksi?

Sinäänsä aika kumma et voi tässä metelissä etes nukku :0
Mut heräs nuorimman kans aamulla niin ''korvaa'' menetettyjä unia nyt.
On lomalla

Alkuperäinen kirjoittaja Vaahteranmäen Iita:
Mene imuroimaan siihen sängyn viereen :laugh: Jos ei jaksa kuunella, niin sanot, että sunhan piti mennä lasten kanssa ulos.. Ei tämä sinne kuulu :whistle:

En mä voi mennä ku nuorin nukkuu päiväunia samassa huoneessa. Jos ei nukkus niin mä karjusin miehen tapaanimukaan ylös. ja varmaan se sitä nyt oottaaki;)
Tavallisesti me siivotaa yhdessä,mut nyt mä haluan siivota yksin ja nyysätä jouluksi niinku ite haluan.Ilman että lapset pyörii jaloissa.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
miten se ylipäätään on tähän aikaan sängyssä?? :D ;) Keitä kahvit ja tee leivät valmiiksi?

no hoh-hoh sanon mä :whistle: lakakkaa paamopasta miehiänne, eikö ne oo aikusia ihmisiä? :whistle: kylmää vettä niskaan jos ei nouse :laugh:

Minulla ei ole tapana passata! Jos ei itse saa evästä niin olkoon nälissään. Ei minuakaan kukaan passaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:

no hoh-hoh sanon mä :whistle: lakakkaa paamopasta miehiänne, eikö ne oo aikusia ihmisiä? :whistle: kylmää vettä niskaan jos ei nouse :laugh:

meillä ei paapota,mies nousee tosin aina ennen minua ja minä saan ne kahvit valmiiksi keitettynä. :D

Yhteistyössä