miten mä voin olla EDELLEEN ihastunut mieheen joka on jonkunlaine pelimies...kai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "petra"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"petra"

Vieras
Näin oletan et se on,siis pelimies.No,en oo nähnyt muiden kanssa mut sellanen kuva mulla nyt on. Ite olen tuntenut sen pian vuoden verran ja tän vuoden tammikuussa ollaan oltu silleen jonk jälkeen anto ymmärtää et meillä vois olla jotain..no ei koskaan tullut mitään.Edelleen vaihetaan muutamam sana kun nähään ja moikkaillaan. Kesällä näin sen ihan kauheen näkösenä ja pääsin siitä "yli" kun näin millanen törkyturpa se oli mutta nyt taas...olen törmännyt viime aikoina siihen yllättävän paljon ja taas se on niin helvetin ihannan näkönen!
yritän pitää sitä törkykuvaa mielessäni ja sitä et se veivaa varmaan muitakin ihan kiitettävästi(ehkä) mutta ei auta,se on taas palannut mun mieleen. Eikä sillä et meille koskaan vois tulla mitään,se on mua 13vuotta vanhempikin.

ÄLÄ_KOSKAAN_SORRU_PELIMIEHEEN!
Mä voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että sä kärsit siitä loppuelämäsi. Varsinkin jos lapsia tulee kuvioihin. Ei ole helppoa, enkä toivois mun kohtaloa yhtään kenellekään.
SIIS ÄLÄ. Itsesi takia. Rakasta itseäsi sen verran, että ota mies joka kunnioittaa naisia. Ja varsinkin sua.

Heh heh, naiset meistä varottelee mut sortuupi silti. Kun on pelimies niin naisia se vaan kiehtoo. Kun nainen tietää, että joku on kaatanut 100 kaunista naista, niin nainen tietää että miehellä on varaa valita. Ja se saa pöksyt kostumaan. Sitten kun pelimies valitsee jonkun naisen, niin se tietää, että se on erityistä.

Mäkin oon näitä ulinoita kuullut vuosikausia, mutta niin vaan naiset lakoo, ja meikäläisellä on rimakin korkeella.

Yhteistyössä