miten määrittelisit sanan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaisu

Vieras
"uhkea"?näinkin mielenkiintoinen kysymys :)
eli pitkä tarina,mutta jos naista sanotaan uhkeaksi,niin mun mielestä se ei ole loukkaus..kaveri otti nokkiinsa,ku miespuolinen henkilö tätä kehui uhkeaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Snowflake:
Minusta uhkea on sellanen jolla on rintavarustusta aika runsaasti ja on muutenkin kookas pitkähkö ja hiukan tukeva. eli en olisi kauhean otettu tollasesta "kehusta"...
Mun mielestäni myös se viittaa pelkkien isojen rintojen lisäksi muutenkin pullavaan olemukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Snowflake:
Minusta uhkea on sellanen jolla on rintavarustusta aika runsaasti ja on muutenkin kookas pitkähkö ja hiukan tukeva. eli en olisi kauhean otettu tollasesta "kehusta"...

Mua on sanottu uhkeaksi pelkästään isojen tissien ja sopivasti ison perseen takia. En oo erityisen pitkä (166cm) ja olen normaalipainoinen. En ole loukkaantunut kertaakaan, päinvastoin! =) Huumoria, huumoria...

Roger-Rabbit-2-web.jpg

Uhkea ja rehevä voi olla myös salaatti ja siitä onkin puhuttu ja taas oli pervo kuvitellut jotain ja sekoillut sitten täysin eri henkilöistä haluaa parisuhdetta uhkean ja rehevän salaatin kanssa ja myös pesukoneen.

Yhteistyössä