miten maksatte vuokraa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahden vaiheilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahden vaiheilla

Vieras
ollaan kohta 4henkinen perhe, äiti,isä, ja lapsi(kakkonen syntyy maaliskuussa)
isä on töissä ja tienaa 1700e (verot vähennetty) muutamme kolmioon/ neliöön jossa vuokraa 650e/kk. äidillä ei ole tuloina kuin lapsilisä. miten vuokran voi näillä tuloilla jakaa oikeudenmukaisesti? ei mitenkään..ollaan uusperhe..muuttamassa siis yhteen. äidiltä lähtee siis perheenisän takia toimeentulotuki ja asumistuki..kysyimme kelasta jos muutamme yhteen, saammeko asum. tukea. vastaus oli kielteinen. kannattaako siis muuttaa laisinkaan yhteen? vai pitäiskö taloudellisen tilanteen takia jatkaa erillään asumista?? pää hajoaa..haluamme muuttaa yhteen mutta kun ei rahat riitä..

Onko lapsi hoidossa? Ja minkä ikänen? saatko kotihoidontukea tai oletko työtön työnhakija?

Jos teistä tulee Perhe, niin loogista on sillon että yhdessä perhettä elätetään. Jos mies on nyt parempi tuloinen, niin tottakai hän panostaa sillon rahallisesti enemän.

Jos neiöt ja tulorajat ei pauku,niin sittenhän tukea saa.Laskurilla voi kokeilla vähän osviittaa..... Edellisestä lapsesta elatusmaksut? ja tosiaan,kotihoidontuki tai týöttömyyskorvaus?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksei äidillä mitään muita tuloja ole kuin lapsilisä?
Minkä ikäinen lapsi on kyseessä, siis se esikoinen?

siksi että oon työtön enkä saanut työttömyyspvärahaa kun ei ehdot täyttyneet. töitä oon hakenut mut enpähän ole saanut. kouluun pääsisin opiskelemaan ja saisin opintorahaa n 260e kk, mutta kun ei ole motivaatoita pitkäaikaisen masennuksen takia=(

meillä lapsia kolme, kaksi yhteistä ja yksi miehen. Meillä kaikki rahat on yhteisiä, eli se maksaa jolla on rahaa tilillä. oli kyse mistä vaan, vuokrasta, vaatteista, ruuasta, puhelin laskuista.
Mulla tulot on tällä hetkellä kotihoidontuki ja lapsilisät, mutta kun menen töihin tienaan todennäköisesti enemmän kuin mieheni.

Yhteistyössä