Miten maksetaan huutonetissä kun on tullut tehomyyjäksi niin miten se menee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietämätön ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietämätön ap

Vieras
Minulla tulee kohta 10huudon jälkeen että minusta tulee sen sitten se tehomyyjä niin miten ne huudosta perityt esim. 5e housut jossa ei hintavarauksia niin paljonko mun pitää maksaa huutonetille silloin ja missä sen pystyy maksamaan?
Voinko vain sulkea oman tunnuksen ja pistän eri nimellä uuden huutikseen?

Että häh en tajunnut..Maksaako huutaja siis itse sen 5e housuista ja minä maksan sitten oman myynti osuuteni housujen mytynnistä huutikselle 0,10e?
Mikä tuo 9,90e oikein on?

Huuto.net yhtenäistää samalla paljon myyvien käyttäjien välityspalkkioita ja Tehomyyjät siirtyvät automaattisesti välityspalkkion piiriin, jota aletaan periä 100. toteutuneen kaupan jälkeen. Välityspalkkio on sama (2,9 %), kuin Huuto.netin yrityskäyttäjillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön ap;23421955:
Että häh en tajunnut..Maksaako huutaja siis itse sen 5e housuista ja minä maksan sitten oman myynti osuuteni housujen mytynnistä huutikselle 0,10e?
Mikä tuo 9,90e oikein on?

Huutaja maksaa sinulle 5 € ihan normaalisti, sinä taas tilität huutikselle sen 2,9 % housujen hinnasta, eli noista viiden euron pöksyistä sinä maksat huutikselle 0,15 €.

Näkyykö se summa automaattisesti jossain omalla huutiksen sivulla paljonko mun pitää maksaa erotus jostain myydystä tuotteesta?Miten sitten nuo hupihuutajat huomioidaan?

Yhteistyössä