Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tylsää, mun mies on kavereiden kanssa ulkona...
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tylsää, mun mies on kavereiden kanssa ulkona...
Mun mies on Unkarissa kattoo formuloita vaikkei niistää tykkää =)
Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Tässä vartoilen, että tytär kotiutuis KarmaRockista. Ei viihti mennä ennen maate.
Alkuperäinen kirjoittaja nykis:Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Tässä vartoilen, että tytär kotiutuis KarmaRockista. Ei viihti mennä ennen maate.
Luin ensin, että KamaRock ja ajattelin, että onpa rento mamma![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:no en oo vielä mamma...mutta hyvin menee, miehen kans iltaa vietetään ja jutellaan höpöjä juttujaMitäs jyckelle kuuluu?
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Mikäs mamma mää sulle oon? Opettele puhuttelemaan ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:no en oo vielä mamma...mutta hyvin menee, miehen kans iltaa vietetään ja jutellaan höpöjä juttujaMitäs jyckelle kuuluu?
Eipä kovin höpöjä puhuta siellä!!Hyvinhän mulla menee,niinkuin aina!!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Mikäs mamma mää sulle oon? Opettele puhuttelemaan ihmisiä.
Oi anteeksi..Eli kaikki naiset saa täällä puhutella mammana mutta minä en..anteeksi olemassa oloni,köyden rasvaus alkaa hetken kuluttua..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:no en oo vielä mamma...mutta hyvin menee, miehen kans iltaa vietetään ja jutellaan höpöjä juttujaMitäs jyckelle kuuluu?
![]()
me ollaan höpöjäno mitäs touhuilet nyt? muutakuin tatskan suunnittelua
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Mikäs mamma mää sulle oon? Opettele puhuttelemaan ihmisiä.
Oi anteeksi..Eli kaikki naiset saa täällä puhutella mammana mutta minä en..anteeksi olemassa oloni,köyden rasvaus alkaa hetken kuluttua..![]()
Anteeksipyyntö hyväksytty
Oottelen tässä että tuo helvetillinen pauke loppuisi niin pääsisi nukkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Mikäs mamma mää sulle oon? Opettele puhuttelemaan ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:no en oo vielä mamma...mutta hyvin menee, miehen kans iltaa vietetään ja jutellaan höpöjä juttujaMitäs jyckelle kuuluu?
![]()
![]()
Otan olutta,mitäs muutakaan näin lauantai iltanaJa rouva vieressä hoitaa sen suunnittelu puolen!!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Mikäs mamma mää sulle oon? Opettele puhuttelemaan ihmisiä.
pauke? ukkostako?
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:no en oo vielä mamma...mutta hyvin menee, miehen kans iltaa vietetään ja jutellaan höpöjä juttujaMitäs jyckelle kuuluu?
![]()
![]()
Otan olutta,mitäs muutakaan näin lauantai iltanaJa rouva vieressä hoitaa sen suunnittelu puolen!!
![]()
ahaarouva siellä piirtelee ja herra palstailee
minkälaista tatskaa suunnittelet? ja mihin ajattelit ottaa sen?