J
Jelli
Vieras
Mulla on 3kk vanha vauveli, jolla epäilen suolioireista maitoallergiaa. Vauvalla muutaman viikon on ollut kakka limaista ja vihertävää, iltaitkuisuutta on nyt alkanut esiintymään. Posket lehahtaa syönnin jälkeen punaisiksi. Pullosta on syönnyt mutta nyt nan-korviketta tarjotessa alkaa mieletön huutokamppailu. Nälkä on mutta kun ei niin ei... Täysimetyksellä on . Vain silloin pullosta kun mamma ei oo just paikalla.
Ajattelin itse olla pari viikkoa maidottomalla dieetillä ja katsoa onko helpotusta luvassa.
Mites on, jos oireet helpottaa niin miten toimin? Altistetaanko nykyään kaikki maitoallergiatapaukset kelan pyynnöstä vai kuinka saa sitten tarvittaessa sopivan korvikemaidon?
2002 mulla oli iho-oireinen maitoallergikko mutta ei silloin byrogratia niii-iin vaikiaa ollu...
Ajattelin itse olla pari viikkoa maidottomalla dieetillä ja katsoa onko helpotusta luvassa.
Mites on, jos oireet helpottaa niin miten toimin? Altistetaanko nykyään kaikki maitoallergiatapaukset kelan pyynnöstä vai kuinka saa sitten tarvittaessa sopivan korvikemaidon?
2002 mulla oli iho-oireinen maitoallergikko mutta ei silloin byrogratia niii-iin vaikiaa ollu...