Miten merkkaatte vessan pyyhkeet (kädet, vieraat jne...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 4d
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei meillä oo oo kun yksi kaikille yhteinen käsipyyhe pikkuvessassa (jossa vieraat meillä käy), ei siellä ole tarvetta käsipyyhkeille ja mitään perspyyhkeitä meillä ei käytetäkään...

Alkuperäinen kirjoittaja naxu:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
PYLLYPYYHE? Anteeksi mutta siis mikä??
Meilläpäin pylly kyllä pyyhitään ihan vessapaperiin.

No meidän perheessä aika moni kyllä pesee pyllyn =) aika paljon siistimpi ja puhtaampi tulee.

Pakko tunnustaa, vaikka minäkin harrastan pyllynpesua kakan jälkeen (niin itselläni kuin lapsilla), en aina saa bideellä niin puhdasta jälkeä etteikö pyyhkiessäkin jäisi vielä paperiin jotain. Siksi pyyhkeeseen kuivaaminen kuulostaa ällöttävältä. Tosin kun pesaisen kuopuksen alapään aamulla yövaipan jäljiltä, kuivaan sen pyyhkeeseen, koska ei ole kakasta kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja anu:
mä oon koittanut etsiä nättejä kylttejä tyyliin "vieras" tai "kädet" löytämättä. en tosiaankaan halua mitää sydännipsuja ja pitäis olla tyylikkäät.. prismoissa on jotain muovisia seinään liimattavia, mut ne on jotenki niin kasaria.. vaikka muotia olisikin niin ei meille. sit jossain sisustus- ja lahjatavaraliikkeissä on puisia mut nekin on monesti pilattu jollain kukan kuvilla.

mistä löytäis tyylikkäät??? ja nimenomaan kyltit, ei roikkuvia nipsuttimia.

Juu, no meille ei mitään megatyylistä tarvis olla =) mutta vähän nätimpää kun jotkut tarrat. Täytyypä kierrellä...Kerran näin ystävällä sellaiset pienet "laatat" mihin oli maalattu joku kuva ja luki aina perheenjäsenen nimi. Oli tosi kauniit.

Noita nipsujakin voisi ajatella, ei ole sellaisetkaan silmään osuneet.

Mietin just kanssa sitä, että tarviiko kaikilla perheenjäsenillä olla omat pyyhkeet? Täytyy varmaan kysyä, isommilla ainakin jo mielipiteet asiaan. Mulla ja ukolla vois olla yhteinen, samoin ehkä pienillä. Sitten riittäis ehkä koukutkin...

Hyvä idea toi; ystävät kyltti, tottahan se on, että aika harvoin ihan vieraat meillä käy. Tosin kaippa ne ystävät vois samaan käsipyyhkeeseen pyyhkiä kun omatkin...

Ongelmansa kullakin =)

kiitos viesteistä!!

Käsipyyhe on kaikille sama. Se vaihdetaan päivittäin, joten siihen kelpaa pyyhkiä vieraat ja tutut. Kasvopyyhkeet ja kylpypyyhkeet roikkuu toisella seinällä, niitä ei tatte erotella sillä jokainen tuntee omansa ja vieraiden ei tartt etietää mikä on kenenkin.

Mä kaiverrutin pienet kyltit kilpikaivertamossa, oliskohan ollut jotain 2 euroa töineen kaikkineen /kpl.

Lukee meidän kaikkien nimet ja yks missä lukee 'Käret' (pohojammaalla ku ollahan ;) )
Vieraita kun tulee niin vaihdan käsipyyhkeen puhtaaseen.

Vieraspyyhe olis kyllä hyvä ja kiva olla aina siinä paikoillaan, mutta kun mä en löydä samanlaisia koukkuja enää............. on niin tarkkaa :D

Mulla on lasten pyyhkeet eri korkeudella, pienimän alhaalla, keksimmäisellä hiukan ylempänä, jne. Aikuisilla on vierekkäin, eri väriset joten erottaa siitä.

Pyllypyyhettä meillä ei ole, eikä tule :snotty:

pyllypyyhkeestä pakko mainita sen verran sitä ihmettelevälle, että meillä on alle 2-vuotias vaippapyllu joten kun kakkaa pitää pylly pestä ja tottamooses mulla on sitä tarkoitusta varten oma pyyhe vessassa.

ja kasvopyyhe on minun, meillä yläkerrassa kylppäri ja alas aamulla tullessa pesen vasta kasvoni..

ja vaikka pyyhkeet on eri seinillä ku käsipyyhe joka on ihan lavuaarin vieressä, minua häiritsee ajatus että joku vieras silti menee ja epähuomiossa kuivaa kätensä väärään.

kiitoksia pentik-vinkistä!! ja se aamuäreen kaiverrusjuttu olis kiva kans, me ollaan kans pohojalaasia (tosin pois muuttaneita mut silti aina sydämmeltä pojojammaalta) niin vois vähä viljellä kans murretta.

Minä olen kirjoittanut "kädet"- tekstin kalvoväreillä ja kiinnittänyt käsipyyhkeen kohdalle. Lasten nimet samalla tyylillä nimet ja äiti & isi lukee meidän pyyhkeissä..

Muut pyyhkeet ovat vielä omissa koukuissaan ja niitä ei ole merkitty mitenkään, vauvan peppupyyhkeet ovat merkitsemättä (tunnistetaan kyllä erilaisista kuoseista)..

Meillä ei lue mitään. Meillä on 2 käsipyyhettä ja jokaisella oma kylpypyyhkeensä. Lapsilla hieman alempana käsipyyhe ja vaippaikästen pyllypyyhe semmosessa paikassa, minne tuskin kukaan vieras rupee käsiään kuivaamaan. Pyyhkeet vaihdetaan usein.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä kaiverrutin pienet kyltit kilpikaivertamossa, oliskohan ollut jotain 2 euroa töineen kaikkineen /kpl.

Lukee meidän kaikkien nimet ja yks missä lukee 'Käret' (pohojammaalla ku ollahan ;) )
Vieraita kun tulee niin vaihdan käsipyyhkeen puhtaaseen.

Vieraspyyhe olis kyllä hyvä ja kiva olla aina siinä paikoillaan, mutta kun mä en löydä samanlaisia koukkuja enää............. on niin tarkkaa :D

toi kuulostaa tosi hyvältä!! (vois olla muuten kiva lahjavinkkikin jollekin) Onkohan noi siis noi kilpikaivertamot siis tyyliin suutareita vai taululiikkeitä? Vai jotain muuta.

Yhteistyössä