Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja naxu:Alkuperäinen kirjoittaja ???:PYLLYPYYHE? Anteeksi mutta siis mikä??
Meilläpäin pylly kyllä pyyhitään ihan vessapaperiin.
No meidän perheessä aika moni kyllä pesee pyllyn =) aika paljon siistimpi ja puhtaampi tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja anu:mä oon koittanut etsiä nättejä kylttejä tyyliin "vieras" tai "kädet" löytämättä. en tosiaankaan halua mitää sydännipsuja ja pitäis olla tyylikkäät.. prismoissa on jotain muovisia seinään liimattavia, mut ne on jotenki niin kasaria.. vaikka muotia olisikin niin ei meille. sit jossain sisustus- ja lahjatavaraliikkeissä on puisia mut nekin on monesti pilattu jollain kukan kuvilla.
mistä löytäis tyylikkäät??? ja nimenomaan kyltit, ei roikkuvia nipsuttimia.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Meillä on vain kaksi koukkua pyyhkeille, toisessa lukee kädet/kotiväki ja toisessa perse/vieraat :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Meillä on vain kaksi koukkua pyyhkeille, toisessa lukee kädet/kotiväki ja toisessa perse/vieraat :xmas:
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä kaiverrutin pienet kyltit kilpikaivertamossa, oliskohan ollut jotain 2 euroa töineen kaikkineen /kpl.
Lukee meidän kaikkien nimet ja yks missä lukee 'Käret' (pohojammaalla ku ollahan)
Vieraita kun tulee niin vaihdan käsipyyhkeen puhtaaseen.
Vieraspyyhe olis kyllä hyvä ja kiva olla aina siinä paikoillaan, mutta kun mä en löydä samanlaisia koukkuja enää............. on niin tarkkaa![]()