Miten miehelle asunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Erottiin, mies muutti kaverilleen, siirsi kirjat poste restanteen ja irtisanoi sopimuksen. Mies väkivaltainen, lopetti vuokran maksun ja sanoin, että lähtee tai maksaa vuokransa.

No kaverikin heitti pihalle, koska mies oli lopettanut työt ja rahat loppu. Nyt ei ole rahaa, työtä, asuntoa ja tuli takas. Kaduttaa, että ikinä päästin tämän miehen elämään. Ei ollut edes ilmoittautunut työttömäksi. Tein ilmoitukset ja hakemukset puolesta, laitoin asuntohakemukset jne. Nyt pelottaa, ettei saa asuntoa ja jää tänne.

Mies on myös kussut luottotietonsakin erittäin pahasti ja en voi heittää miestä ulos pakkaseen. Ei paikkaa minne mennä. Menee myös hermot siihen, että pelaa eli huutaa kavereilleen koko päivän, en pysty nukkumaan, jos yritän jutella, voi olla väkivaltainen. Olen itse opiskelija eikä ole varaa syöttää miestä.

Laitoin miehelle toimeentulohakemuksenkin menemään ja kirjoitin, että tarvii takuuvuokran ja asunnon jne. Saako jostain apua asunnon haluun? Meillä pitkä suhde takana ja siihen mahtuu kaikenlaista. Mä en enään tähän suhteeseen jää, mutta haluan miehen ulos.

No voi vittu nyt. Kysyin neuvoa ja käsketty heittää ulos. Sori, jos olen niin hirveä, etten heitä toista pakkaseen vaan kysyn, mistä mies saa asunnon tai mistä saa apua miehelle sen hankkimiseen.

En irtisanoudu omasta asunnostani, mitä helvetin järkeä siinä olis.

EI vittu. Parempi heittää pakkaseen. Kuolkoon vaikka sinne, geeniperimä senkus paranee. Toivottavasti teillä ei oo kakruja...

Ei voi kun ihmetellä, että tommoset miehetkin saa naisia...

• Tykkää
Reactions: PikkuMatti
No oikeasti, jos haluat auttaa miestä, niin neuvo häntä, mutta älä tee puolesta. Eihän toi opi koskaan, jos ei koskaan joudu itse ottamaan vastuuta asioistaan.

Ei ollut kahteen kuukauteen saanut tehtyä mitään. Tiedän, etten olis saanu, mutta tein silti. Yhden hakemuksen teki, kun olin vierellä. Yritin myös kysyä, mitä haluaa, tajuaako itse, ettei voi hukkua siihen tietokoneeseen ja unohtaa ulkopuolista maailmaa. Varsinkaan mun katon alla. Rahaa en ole antanut edes tupakkaan. Ruokaa saa syödä jääkaapista.

Ap

Ja mies on sellanen, että voi olla vuodenkin töissä ja yhtäkkiä vaan lopettaa. Ei vastaa työnantajille mitään. Kyselleet, missä on, onko kunnossa. Siis ei mitään järkeä. Sanoo, ettei jaksanut olla siellä.

Ap

Ja mies on sellanen, että voi olla vuodenkin töissä ja yhtäkkiä vaan lopettaa. Ei vastaa työnantajille mitään. Kyselleet, missä on, onko kunnossa. Siis ei mitään järkeä. Sanoo, ettei jaksanut olla siellä.

Ap

Ollu sentään töissä joskus... Se on positiivista. Mitä hommia tehny?

Mun mies oli tommonen, mutta noussu suosta. Ei tosin ole ollut koskaan tosin mua kohtaan väkivaltainen. Tavaroita tosin hajotti jonkun verran huonoina vuosina. Mut siit on 15 vuotta. Nykyään loistava isä ja työasiatkin luistaa.

No voi vittu nyt. Kysyin neuvoa ja käsketty heittää ulos. Sori, jos olen niin hirveä, etten heitä toista pakkaseen vaan kysyn, mistä mies saa asunnon tai mistä saa apua miehelle sen hankkimiseen.

En irtisanoudu omasta asunnostani, mitä helvetin järkeä siinä olis.

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Potku perseelle vaan. MIksi ihmeessä olisi sinut tehtäväsi majoittaa exäsi ja hommata hänelle asunto?

• Tykkää
Reactions: PikkuMatti
Ollu sentään töissä joskus... Se on positiivista. Mitä hommia tehny?

Mun mies oli tommonen, mutta noussu suosta. Ei tosin ole ollut koskaan tosin mua kohtaan väkivaltainen. Tavaroita tosin hajotti jonkun verran huonoina vuosina. Mut siit on 15 vuotta. Nykyään loistava isä ja työasiatkin luistaa.

No miehellä hyviä ja huonoja kausia ja kun alkaa väsymään työssäkäyntiin, alkaa haukkuminen, tavaroiden hajottaminen ja väkivalta liittyy siihen, kun olen halunnut erota. Pää pimenee eikä hallitse itseään, mut Mä en jaksa enää. Alko mennä huonommin, kun alko olemaan seurassa, jotka juo joka vkl ja meni kaikki rahat (vuokraankin menevät) baariin, takseihin ja muuhun ja kun rahat loppu, alko mun haukkuminen ja vaati Mua ostamaan röökit, bensat töihin jne. Kun ei maksa hajottaa tavaroita.

Tänään vapautunut halpa asunto huonolta alueelta, jonne vois päästä. Ei vaan ole tullut kelan päätöksiä. Tietääkö joku saako kelalta toimeentulotukea, jos työkkäristä ei päätöstä (karenssia tulee, kun lähti ite).? Kaupungillekin pitää varmaan ensin maksaa vuokra ennen kun pääsee muuttamaan ja miehellä on tyhjä tili.

Onko mies masentunut?

Ei ollut kahteen kuukauteen saanut tehtyä mitään. Tiedän, etten olis saanu, mutta tein silti. Yhden hakemuksen teki, kun olin vierellä. Yritin myös kysyä, mitä haluaa, tajuaako itse, ettei voi hukkua siihen tietokoneeseen ja unohtaa ulkopuolista maailmaa. Varsinkaan mun katon alla. Rahaa en ole antanut edes tupakkaan. Ruokaa saa syödä jääkaapista.

Ap

No oikeasti, jos haluat auttaa miestä, niin neuvo häntä, mutta älä tee puolesta. Eihän toi opi koskaan, jos ei koskaan joudu itse ottamaan vastuuta asioistaan.
Nimenomaan. Äidin leikkiminen aikuiselle ihmiselle on karhunpalvelus; auttaa hetken, mutta pitkällä tähtäimellä on vain vahingoksi.
Ei mies ikinä opi asioitaan hoitamaan, kun joku höperö ne hoitaa hänen puolestaan.

EI vittu. Parempi heittää pakkaseen. Kuolkoon vaikka sinne, geeniperimä senkus paranee. Toivottavasti teillä ei oo kakruja...

Ei voi kun ihmetellä, että tommoset miehetkin saa naisia...
Suomalainen nainen on siitä kummallinen olento, että se jakaa persettä ja sympatiaa paskapäille luuserimiehille, mutta lyö armotta puukon selkään hyville miehille, jos nämä eivät toimi ja käyttäydy naisen toivomalla tavalla.

Yhteistyössä