Miten miehelle asunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Erottiin, mies muutti kaverilleen, siirsi kirjat poste restanteen ja irtisanoi sopimuksen. Mies väkivaltainen, lopetti vuokran maksun ja sanoin, että lähtee tai maksaa vuokransa.

No kaverikin heitti pihalle, koska mies oli lopettanut työt ja rahat loppu. Nyt ei ole rahaa, työtä, asuntoa ja tuli takas. Kaduttaa, että ikinä päästin tämän miehen elämään. Ei ollut edes ilmoittautunut työttömäksi. Tein ilmoitukset ja hakemukset puolesta, laitoin asuntohakemukset jne. Nyt pelottaa, ettei saa asuntoa ja jää tänne.

Mies on myös kussut luottotietonsakin erittäin pahasti ja en voi heittää miestä ulos pakkaseen. Ei paikkaa minne mennä. Menee myös hermot siihen, että pelaa eli huutaa kavereilleen koko päivän, en pysty nukkumaan, jos yritän jutella, voi olla väkivaltainen. Olen itse opiskelija eikä ole varaa syöttää miestä.

Laitoin miehelle toimeentulohakemuksenkin menemään ja kirjoitin, että tarvii takuuvuokran ja asunnon jne. Saako jostain apua asunnon haluun? Meillä pitkä suhde takana ja siihen mahtuu kaikenlaista. Mä en enään tähän suhteeseen jää, mutta haluan miehen ulos.

No voi vittu nyt. Kysyin neuvoa ja käsketty heittää ulos. Sori, jos olen niin hirveä, etten heitä toista pakkaseen vaan kysyn, mistä mies saa asunnon tai mistä saa apua miehelle sen hankkimiseen.

En irtisanoudu omasta asunnostani, mitä helvetin järkeä siinä olis.

EI vittu. Parempi heittää pakkaseen. Kuolkoon vaikka sinne, geeniperimä senkus paranee. Toivottavasti teillä ei oo kakruja...

Ei voi kun ihmetellä, että tommoset miehetkin saa naisia...

• Tykkää
Reactions: PikkuMatti
No oikeasti, jos haluat auttaa miestä, niin neuvo häntä, mutta älä tee puolesta. Eihän toi opi koskaan, jos ei koskaan joudu itse ottamaan vastuuta asioistaan.