Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin mä en nyt puhu itsestäni.....
Taidan vaan olla ainoa joka ymmärtää tätä naista.
Olen itse ollut tilanteessa jossa mies murskasi itsetuntoni aivan pohjamutiin ja se tunne, kun joku toinen mies pitikin mua hyvännäköisenä ja haluttavana, se oli niin palsamia haavoille. Mutta en siis pettänyt. Ymmärrän silti naisen tuntemukset.
Ja kyseisen naisen tuntien tiedän, että ei olisi ikinä selvinpäin tehnyt mitään vastaavaa. Humalaa sen enempää puolustelematta.
Ja arvostan myös rehellisyyttä kun nainen kertoi miehelle tekemisistään. Suhde olisi ollut ohi ilman sitäkin, mutta musta on vaan hyvä olla rehellinen.
Entä jos toinen puoli ei ollut samaa mieltä? Miehelle homma saattoi olla ok näinkin, kaikki eivät vaan kaipaa fyysisyyttä yms. Miten pettämistä edes voi puolustella, vaikka kuinka olisikin elämä läheisyydetöntä? Miksi ei vaan lähtenyt ensin? Tosin tuo antaisi miehelle hyvän sauman pitää lapsi ainakin toistaiseksi,koska pihalle potkastuna nainen olisi käytännössä asunnoton. Jos olisin tuo mies, käyttäisin sen heti hyväkseni huoltajuusasioista puhuessa.
Mies ja nainen, yksi lapsi, melkein 10 vuotta yhdessä.
Viimeiset kaksi vuotta mies ei huomioi naista, ei läheisyyttä, seksiä, mitään. Selitys naiselle on, että "ei nyt" tai "ei vaan huvita".
Nainen ehdottaa pariterapiat ja lääkärikäynnit, nostaa pöydälle masennuksen mahdollisuudet, yrittää keskustella, olla ahdistelematta miestä, hemmottelee ja antaa kaikkensa saamatta mitään takaisin.
Lopulta naisen itsetunto murenee, mies ei ole juuri koskaan kotona, nainen tuntee olevansa ruma, epähaluttava, lihava ja tyhmä. Eikä saa miestä edelleenkään sanomaan mihinkään juuta tai jaata.
Lopulta nainen laittaa asunnon hakuun ja sanoo miehelle hakeneensa asuntoa.
Mies ei reagoi mitenkään, sanoo suurinpiirtein "jaa."
Sitten tulee humalanhuuruinen viikonloppu ja nainen pettää miestä.
Kaksi viikkoa sen jälkeen kertoo miehelle pettäneensä.
Mies raivostuu, käskee naisen pakata kamansa ja häipyä muualle. Nainen sanoo, että ei suostu lähtemään lapsen kanssa kenenkään nurkkiin ja että odotetaan että tulee ilmoitus vapaasta asunnosta. Asia jää siihen, mies ei sano mitään.
Mies pitää mykkäkoulua sekä naiselle, että lapselle ja kertoo kaikille miten kaltoin häntä on kohdeltu kun häntä on petetty ja miten nainen saattoi pettää ja loukata tällä tavalla. Kaikki "silittävät miehen päätä" ja ymmärtävät ymmärtämistään, antavat sympatiaa, empatiaa ja tukea ja nainen on kamala kusipää kun tuolla tavalla miestä satutti.
Aivan nainen huora
Mitä kommentoitte tilanteeseen? Keskustelua ja perspektiiviä kiitos...