Miten mieheltä parempaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamauuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamauuu

Vieras
Eli ongelma on sellainen että tässä lasten yrittämisen ja saannin aikana seksiä ei meillä ole paljoa ollut. Ei ole juuri kiinnostanut kumpaakaan. Nyt kumminkin halut ovat tulleet ryminällä takaisin (onneksi miehelle myös). Mutta itse haluasin parempaa seksiä, eikä niin että esileikki on jo sormeiluja ja koko touhu kestää n. 7 minuuttia...

Miten voisin tuoda miehelle esiin että haluaisin joskus hidasta ja joskus nopeaa seksiä ja joskus hellästi ja joskus kovaa. Meillä on joka kerta samanlainen "jyystö", samanlaisissa asennoissa....

Aloitat kiusoittelun jo aamulla. Sopivan lyhyt yöpaita ja tahattomasti härnäät ukkoa tavalla joka nyt sopii miehellesi. Tunnet varmasti miehesi. Oli se sitten koskettelua, suudelmia, pepun vilauttelua, mitä tahansa. Teet itsesi halutuksi ja näytä, että myös sinä haluat. Mies ei saa sinua mielestään koko päivänä ja iltasella korjaat satoa. Mutta älä päästä ukkoa helpolla, otat ohjat käsiisi ja hyppää itse päälle, jos näyttää taas 7 minuutin jutulta.

mä en käsitä mikä siinä on niin vaikeaa avoimesti puhua puolison kanssa seksistä. Meillä kun aikonaan mun puolelta tuli pientä kyllästymistä tiettyn asentoon, kestoon ja muuhun, niin otin asian puheeksi ja sovittiin että otetaan lapsivapaa päivä/ilta/yö ja ruvetaan uudestaan tutkimaan ja tutustumaan toiseen. Kokeillaan uusia juttuja ja nautitaan ihan rauhassa, kerrotaan toiselle mikä tuntuu hyvältä, kiusoitellaan sekä toista että itseä, ei päästetä itseä huipulle asti vaan pitkitetään niin pitkään kuin se kummastakin hyvältä tuntuu

Olen kyllä yrittänyt sanoa ettei ole kiire ja edetään rauhassa jne. Mutta eipä ole sillä ollut tulosta... Mies on todelle huono puhumaan seksistä. Menee heti lukkoon :/ huoh... pitää varmaan juottaa se känniin ja puhua sitten....

Sanot ihan vaan suoraan mitä haluat, ei sitä sen kummemmin tartte miettiä, että miten sen voisi tuoda esiin. Sen voi tuoda esiin niin että sanoo: "haluan välillä kovaa ja välillä hitaasti ja hellästi".

Aloitat kiusoittelun jo aamulla. Sopivan lyhyt yöpaita ja tahattomasti härnäät ukkoa tavalla joka nyt sopii miehellesi. Tunnet varmasti miehesi. Oli se sitten koskettelua, suudelmia, pepun vilauttelua, mitä tahansa. Teet itsesi halutuksi ja näytä, että myös sinä haluat. Mies ei saa sinua mielestään koko päivänä ja iltasella korjaat satoa. Mutta älä päästä ukkoa helpolla, otat ohjat käsiisi ja hyppää itse päälle, jos näyttää taas 7 minuutin jutulta.

Luulisi, että tässä on lopputulos just päinvastainen.

Yhteistyössä