miten mielenterveys pysyy kasassa loppuraskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viers
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viers

Vieras
mulla ainakin alkaa kohta viirata lantusta,tarvi ku vähän liikahtaa ni alkaa supistukset jotka kestää 30-40min ja sit tietenkin lakkaa,tätä nyt kestänyt pari viikkoa ja laskettuun aikaan on vielä 5 päivää eli olen todellinen hullu kohta.

Ei muuta kuin hissuksiin liikkeelle vaan! Saat lapsen syliin niin loppuu sun supistukset! Älä kuitenkaan yksin lähde jos synnytys käynnistyy nii tarviit jonkun kiikuttamaan sut synnärille! Halauksia ja voimia sulle!

Ja mies hysterisoi joka välissä,en ees viiti sanoa sille et taas supistelee ku se on heti soittamassa helikopteria paikalle että varmasti kerkeää sairaalaan,lenkki ulkona tekisi terää mutta tuolla on ihan pääkallokeli en uskalla lähteä kävelemään.

Sama meillä, mies meni pitkin seiniä kun aloin puuskuttamaan.. kotona! Voihan kotonakin kävellä vaikka onhan siellä ,ehkä, vähemmän tilaa mutta kuitenkin! Oothan laittanu sairaalakassin valmiiks? Ettei tarvii lähtöhetkellä alkaa miettimään mitä mukaan!

Portaita on tullut jonkin verran ravattua ylös ja alas..sairaalakassa on ollut viikon nyt valmiina ja kaikki muukin..oon vissiin liian valmistautunut tähän ni vauva viihtyy yksiössään.. :D
Ei tässä muuten kyllähän sitä jaksas ootella jos noita supistuksia ei ois joka välissä. Vaikeuksia oli terkalla viimeksi tunnustella miten se vauva siellä on ku pienikin painaminen sai supistukset aikaseksi.

Älä mitään, mulla oli sairaalakassi kuukautta ennen lähtöä valmiina! ;) Hih miten silloin jänskätti! Mulla supistuksia oli kolme päivää ennen H-hetkeä! Kyllä otti päähän kun vähänkin inahdin niin alko supistukset! Lämmin suihku teki hyvää kun oli supistukset, en suoraan päästäny vettä massulle vaan annoin valua kroppaa pitkin! Miten kukakin tykkää!

Yhteistyössä