Miten minä jaksan vielä hammaspesut, iltasadut ja nukuttamisenkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wilma

Vieras
Minä olen kipeä, flunssa päällä ja kuumettakin. Ja minulla kun ei tarvi olla kuin 37,5 niin olen melkeinpä petipotilas... Olen ollut koko päivän lasten kanssa yksin, sisällä vielä kun en ulos ole kerta kaikkiaan jaksanut. Mies on missä lienee, aamulla lähti nopeasti käväsemään kaverilla eikä vieläkään ole tullut takaisin. Soitin, ei vastannut puhelimeen, laitoin viestin, että olen kipeä, tule hoitamaan lapset että pääsen lepäämään. Vastasi, että kohta ja siitäkin on jo kuus tuntia. Laitoin uuttakin viestiä, mutta ei vastannut.

Nyt pitäs sitten jaksaa hoitaa vielä lasten iltapuuhat. Minun voimat alkaa oikeasti olla vähissä. Eipä siitä kait haittaa ole, jos lasten hammaspesut ja iltasadut jää välistä tänään ja vien muksut vaan suoraan nukkumaan.

Kyllä mä ainakin tossa tilanteessa pesisin lasten hampaat ja jos mahdollista, niin mentäis kaikki meidän sänkyyn (nostelkoon mies sitten lapsen omiin sänkyihinsä tai nukkukoot muualla) lukemaan vähän iltasatua ja siihen sitten sammuisi koko porukka. Kurja mies sulla, jaksamista!

Alkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:
Melkoinen mies. Tajuaakokaan edes että olet kipeä? :|

Viestissä ilmoitin, että kuumettakin on. Tai no lämpöä, jos tarkkoja ollaan, mutta mulle se on kkuumetta. Ei se ennen näin ole tehny, tietää kyllä että mulla on tosi harvoin lämpöä ja silloin olen tosiaan "kuoleman" kielissä...

Melkein pitäisi ottaa mies puhutteluun, kun olet tervehtynyt ja kysyä, että mitä hänen päässään oikein liikkuu. (Asiallisesti keskustellen). Olet kipeä ja mies vaan juoksee kavereiden luona. Teillä on yhteiset lapset ja sinä joudut toipilaana hoitamaan lapsia sekä omaa vointiasi.
Olisi peiliin katsomisen aika miehelläsi!

Alkuperäinen kirjoittaja Hp:
Kyllä mä ainakin tossa tilanteessa pesisin lasten hampaat ja jos mahdollista, niin mentäis kaikki meidän sänkyyn (nostelkoon mies sitten lapsen omiin sänkyihinsä tai nukkukoot muualla) lukemaan vähän iltasatua ja siihen sitten sammuisi koko porukka. Kurja mies sulla, jaksamista!

Samoin tekisin mä.

Kuulostaa aika tosi törpöltä mieheltä. Joo ei varmaan auta sun fiiliksiä just nyt, mutta kannattanee keskustella tollasesta käyttäytymisestä tulevaisuuden varalle. Lapset ovat yhteisiä, ei toinen puoliso voi noin vain häipyä teille tuntemattomille, ilmottamatta monelta tulee tai mitä on tekemässä. VARSINKIN jos toinen puoliso on kipeä.

Jaksuja!

Alkuperäinen kirjoittaja Hp:

Joo näin taidan tehdäkin :)

Joku kysyi lasten ikää, iät 2 ja 4 vuotta.

Ja keskustella täytyy, ettei toiste tee näin.

Yhteistyössä