Ä
äippä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:siellä on tällä hetkellä päiväuni aikaan 3hoitajaa,yksi lukee satua ja hoitaa nukutuksen, niin eikös loput kaksi riitä yhden lapsen vahtimiseen?
Palaverit, suunnittelut, vanhempien vartit yms. Niitä on päiväuniaikaan.
Niimpä. Ei siel ehdi vaan istua, kyl monesti on itellä ollu se kaffikuppi siinä vieressä kun värkänny jotain ja samajuttu työkavereilla. Ja niitäkin tilanteita on että menee paikkaamaan toiseen ryhmään hoitajavajetta, taaskaan ei ehdi pitämään kahvittelua istuen...Ja mitä sitten jos 8h päivän aikana istuukin sen kotvasen, sitten ei saa muuallakaan kukaan levätä edes kahvin ajan jollei päiväkodissakaan.
no tuota,tähän voisin sanoa että ulkona ollessa(olen joskus seurannut jonkun aikaa enneku oon mennyt aitojen sisäpuolelle, lisäksi jos olen mennyt hakemaan lasta ns.vääräänm aikaan) niin tädit seisoo virekkäin puhumassa keskenään,eikä edes tiedä missä lapsi menee! kun ei juurikaan perään katso. monessako työpaikassa saa näin tehdä? olla tunnin tekemättä mitää. lisäksi monesti jos on sisältä hakenut lasta niin nää istuskelee ihan muussa huoneessa missä lapset menee, mikä on hirvittävää, koska jos joku saa päähänsä karata niin ei ole valvovia silmiä.