Miten mua kettuttaakaan !!!!!!!!!!!

onni löytyy arjesta

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
4 064
0
36
Pitkään puhuttu miehen kanssa et ostetaan arkistointikaappi. Sotkan kuvastossa oli tarjous ja mies näytti mulle kaappia. sanoin et hyvä on, osta sellainen pyökki / valkoinen. kaappi tulee makkariin ja siellä muutenkin mm.valkoista ja pyökkiä. Tummaa puuta ei ollenkaan. Tänään mies sanoi kaapin kokoavansa ja innoissani odotin sen näkeväni, kun töistä tulen. Ja v***u se on valkoinen / tummanruskea !!!!!
Näin et mies loukkaantui, kun asiasta sanoi mut mä en haluu tota huoneeseen, ei sovi yhtään.
Suunnittelin ostavasi sellaista kontaktimuovia, jolla päällystän näkyvän päädyn..

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Pitkään puhuttu miehen kanssa et ostetaan arkistointikaappi. Sotkan kuvastossa oli tarjous ja mies näytti mulle kaappia. sanoin et hyvä on, osta sellainen pyökki / valkoinen. kaappi tulee makkariin ja siellä muutenkin mm.valkoista ja pyökkiä. Tummaa puuta ei ollenkaan. Tänään mies sanoi kaapin kokoavansa ja innoissani odotin sen näkeväni, kun töistä tulen. Ja v***u se on valkoinen / tummanruskea !!!!!
Näin et mies loukkaantui, kun asiasta sanoi mut mä en haluu tota huoneeseen, ei sovi yhtään.
Suunnittelin ostavasi sellaista kontaktimuovia, jolla päällystän näkyvän päädyn..

Onni löytyy(kö) arjesta :)

Muovia :laugh:

Osta itse tavaras, ei tarvi suuttua. Ei vaan, eikö sitä voinut vaihtaa ja sanoa asiasta ystävällisesti miehelle?

ps. pyökki on yöks mutta ymmärrän harmistuksen
pps. mikä on ARSKISTOINTIkaappi??

Ei ollut itsellä mahdollisuutta kaappia hakea.. ja miehen kanssa siis yhdessä katsottiin, millainen ostetaan. Ei ollut mikään "mun juttu". Eikä ollut yhtään onnellinen olo siinä arjessa sillä hetkellä :kieh: Meillä on väriä kotona aikas paljonkin, mutta mielestäni yhdessä huoneessa puun sävyt on kiva ku ovat samansuuntaisia..

Niin ja arkisotintikaappi on sellainen mihin saapi mappeja järjestykseen =)

Yhteistyössä