R
rakastunut
Vieras
Joka ikinen päivä saa tuntemaan oloni rakastetuksi ja huomatuksi? Hän huomioi, hänestä oikein päälle näkee kuinka tärkeä olen hänelle, lapsien ohella. Miten ihmeessä hän osaa olla niin "keskittynyt", nähdä asioita, olla LÄSNÄ?
Ihanaahan tämä on, 5,5 yhteistä vuotta takana eikä mikään ole muuttunut (no toki alkumetrien intohimo on nykyään vähän eritasoista...
). Mutta joskus tuntuu että osaanko itse olla hänelle tarpeeksi läsnä, pystynkö hänelle antamaan samanlaisen turvallisuuden ja rakkauden tunteen kuin hän minulle. Vai onko tämä nyt sitä paljon puhuttua tilannetta jossa oman "työnsä" jäljen parisuhteessa voi peilata puolison käytöksestä?
Turha aihe tääkin...joskus vaan pelottaa että ei osaa olla tarpeeksi, kun toinen on niin täydellinen minulle. Ja korostan sanaa minulle =)
Ihanaahan tämä on, 5,5 yhteistä vuotta takana eikä mikään ole muuttunut (no toki alkumetrien intohimo on nykyään vähän eritasoista...
Turha aihe tääkin...joskus vaan pelottaa että ei osaa olla tarpeeksi, kun toinen on niin täydellinen minulle. Ja korostan sanaa minulle =)