Miten NAISTENPÄIVÄ sujui? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Että näin meillä. Koomista.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Että näin meillä. Koomista.

Vieras
Meillä mies ei ole paha, on kiltti ja ihana MUTTA jotenkin koominen tämä päivä ;)

Olihan NAISTENPÄIVÄ ;P

MINÄ leivoin kaakkua.
MINÄ siivosin, Hidin tiskit kahteen kertaan, pesin pyykkiä, hankasin uunin jne.
MINÄ leikitin lapsia illalla kun hän istui netissä.
MINÄ tein ruuan ja huusin kaikki valmiiseen pöytään.
HÄN kävi leffassa nauttimassa muksun kaa hauskasta elokuvasta ;) kun minä sen aikaa hoidin pienempää.

Ja nyt kun HÄN meni nukkumaan, hymyten sängystä sanoi että olisi iloinen jos teen HÄNelle suuhoidon kun tulen myöhemmin petiin :O. Mulla menkat joten en haluaisi edes yhdyntää ;).

Mitähän mukavaa MINÄ sain tänään naistenpäivänä? Hmm... let me think.

Tuolla se nyt nukkuu ja kuorsaa ja kun menen petiin alkaa kähmintä(niin kuin joka yö :P, ja sehän on ihan jees ;) )...mutta nyt kyl vähän menee överiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Leivoin, laitoin ruokaa, siivoilin ymsymsyms ja mies lähti yöksi töihin. Eipä täällä naistenpäivää mitenkään muistettu :|

;) eli samaa sielläkin. Ja mä oikein vihjailin omalleni että MÄ LEIVON IHAN NAISTEPÄIVÄN KUNNIAKSI KAKKUAAAAA *huutaa* ;D ja ei tajunnu.

mies oli koko päivän yksin kotona (pelaamassa tietokoneella veikkaan) ja mä kävin vauvan kanssa ensin serkkuni syntymäpäivillä ja sitten työkaverilla kylässä...
no oli mies laittanu pyykit kuivumaan jotka aamulla laitoin koneeseen ja pessy puurokattilan :D

Hyvin sujui,poika pääsi ripille ja oli hänen juhlapäivänsä.Miesystäväni toivotti minulle hyvää naistenpäivää,tuli kirkkoon mukaan ja osallistui juhliin mikä oli minusta aivan ihanaa,nämä kun oli vain perhepiirissä pidetyt pippalot.
Minä hääräsin ja kahvitutin vieraat,tein miesystävänkin lapsille ruuan siinä kuin omilleni ja oli leppoisa mukava päivä yhdessäolon merkeissä.Aivan ihana päivä =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Leivoin, laitoin ruokaa, siivoilin ymsymsyms ja mies lähti yöksi töihin. Eipä täällä naistenpäivää mitenkään muistettu :|

;) eli samaa sielläkin. Ja mä oikein vihjailin omalleni että MÄ LEIVON IHAN NAISTEPÄIVÄN KUNNIAKSI KAKKUAAAAA *huutaa* ;D ja ei tajunnu.

Mä sanoin eilen ihan suoraan, että "huomenna on naistenpäivä, mitenkähän mua muistetaan" |O

Naistenpivä... nii i.. ohi mennen eilen muistutin miestä pivästä mutta ei tullut yllätyksiä eikä kukkia.. mies on ihana mutta kun ei muista mitään.. eipä siis naistenpäivää muistettu meillä..

osuva naisten päivä tekstari tähän =) tänään naisten päivän kunniaksi..muista helliä itseäsi..sinun ei tämän päivän aikana tarvitse kuin siivota koti,hoitaa lapset,pestä pyykit,tehdä ruuat,selvittää riidat,tiskata,olla loistavan ja haluttavan näköinen sekä harrastaa taivaallista seksiä..ei siis juurikaan mitään..voi kun joka päivä pääsisi yhtä helpolla..miksei aina voi olla naistenpäivä;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hansu86:
osuva naisten päivä tekstari tähän =) tänään naisten päivän kunniaksi..muista helliä itseäsi..sinun ei tämän päivän aikana tarvitse kuin siivota koti,hoitaa lapset,pestä pyykit,tehdä ruuat,selvittää riidat,tiskata,olla loistavan ja haluttavan näköinen sekä harrastaa taivaallista seksiä..ei siis juurikaan mitään..voi kun joka päivä pääsisi yhtä helpolla..miksei aina voi olla naistenpäivä;)

;D apua!!!! Mieletön!!!!

Meillä kävi baarista tultuaan kopeloimassa ja herättämässä, herätti myös lapset. Heräsin muksujen kanssa vähän seiskan jälkeen, hoidin aamupalat, lounaat, välipalat, leikitykset, yleiset paikkojen järjestelyt, pesin kolme koneellista pyykkiä, tyhjäsin tiskarin. Herra heräsi puoli kaksi. Ollut netissä ja vahdannut urheilua koko päivän. Katsoi lapsia kun kavin kaupassa, n. 30min.

Sen verran on ollut hyödyksi, että pakkasi kaverina autoa kun lähdetään lasten kanssa aamulla reissuun. Iltapesuissa auttoi niin että hoiti esikon, minä kuopuksen ja laitoin iltapalan. Ja oli saunan pannut päälle.

Eihan meillä lasketa, mutta kieltämättä mulla sarvia pukkaa otsaluusta.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
surullisesti. Ihanaa ihmistä kävimme tapaamassa, joka menehtymässä sairauteensa :(

:´( no hänellä tämä päivä on sitten kaikista ankein.

niin. Kokoajan odotamme koska puhelin soi.. :(

Mä olen todella pahoillani :( ihan hirveetä tommonen. Voimia teille sinne!

Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kävi baarista tultuaan kopeloimassa ja herättämässä, herätti myös lapset. Heräsin muksujen kanssa vähän seiskan jälkeen, hoidin aamupalat, lounaat, välipalat, leikitykset, yleiset paikkojen järjestelyt, pesin kolme koneellista pyykkiä, tyhjäsin tiskarin. Herra heräsi puoli kaksi. Ollut netissä ja vahdannut urheilua koko päivän. Katsoi lapsia kun kavin kaupassa, n. 30min.

Sen verran on ollut hyödyksi, että pakkasi kaverina autoa kun lähdetään lasten kanssa aamulla reissuun. Iltapesuissa auttoi niin että hoiti esikon, minä kuopuksen ja laitoin iltapalan. Ja oli saunan pannut päälle.

Toi on niin tutun kuulosta. Eiköhän edes tänään oteta huumorilla noi jutut ;). Iso halaus!!!! *hnnnngh* noin. :)

siivosi, laitoin ruokaa, pesin pyykkiä ja tiskasin. sekä kestitsin vieraitamme. mitä mies teki: katsoi jalkapalloa ja raapi muniaan :) yritän kyllä saada siltä hieronnan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mami89:
Naistenpivä... nii i.. ohi mennen eilen muistutin miestä pivästä mutta ei tullut yllätyksiä eikä kukkia.. mies on ihana mutta kun ei muista mitään.. eipä siis naistenpäivää muistettu meillä..

Juu, ei tullut kukkia tännekään. Mutta miespä teki ruoan töistä tultuaan. Siinäpä lahjaa kerrakseen! Vaikka kyllähän tuo muulloinkin kokkailee.. :)

Aamulla nukuin pitkään, nousin ja tein lounaan.
Mies lähti pojan kanssa anoppilaan :D
Mä jäin kotiin ja olin vaan, koko päivän on ollu yökkäri päällä ja suihkuun oon ollu menossa monta tuntia.
Mies toi kuuden aikaan pojan kotiin ja kävi sen jälkeen ostamassa suolapähkinöitä.
Saa kyl luvan hieroo mun kinttuja ennen kun nukkumaan menee.

Mulle mies sanoi vaan kun ruokakaupassa käytiin ja näki tulppaaneja " en mä viitti ostaa kun on niin kalliita täs pikkukaupassa" :/ Että se oli ainoa kommentti naistenpäivästä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Toi on niin tutun kuulosta. Eiköhän edes tänään oteta huumorilla noi jutut ;). Iso halaus!!!! *hnnnngh* noin. :)

Kiitti :) Tuli hali tarpeeseen "halailee takaisin"... Ehkäpä nuo sarvetkin lyheni hitusen!

Kuulostaapa tutulta. No, aamulla mies kyllä hoiti lapsille puurot ja pienimmän iltapesut nyt illalla ja esikoisen sadun, viimeksi mainitut tkee yleensä, jos on kotona. Niin ja imuroi päivällä ja tyhjensi astianpesukoneen. Minä olen pessyt usemman koneen pyykkiä, viikannut pyykkiä, siivonnut lasten leikkihuoneen, joka täynnä rojua eli kävin kirjahyllyt läpi, kaikki lelukorit, hyllyt jne. lapset pyöri siinä jaloissa ja sotki sitä mukaan, kun jotain järjestin.Tänään myös moppasin keittiön, tein ruoat, leivoin pari Mokkapala-piirakkapellillistä pojan synttäreille, tiskasin leivonta-astiat, kun kone oli päällä. Vielä tuolla kuivausrumpu pyörii, tekemistä olis vieläkin, mm. tämän työhuoneen siivoaminen, pölyjenpyyhintä, alakerran siivoaminen, vessojen siivoaminen... ei tämä lopu...

Ihana auringonpaiste oli päivällä, mutta en ulos päässyt; mies kävi hiihtämässä.

aih..mulla taisi olla ihan luksusta tänään. Menin aamulla Salppurin kisoihin ja sain sieltä ruusun. Jakoivat siis kaikille naisille. Tulin kotiin iltapäivällä ja torkahdin sohvalle. Pojan heräätyä päikkäreiltä lähettiin läheiseen kahvilaan ja mies osti mulle ison palan vadelmasorbettikakkua. Oih..voi kun voisi olla useammin tällaisia päiviä. :flower: Kaikille naisille!!

Yhteistyössä