K
koiran omistaja
Vieras
Olen googletellut, mutta kysyn vielä täältäkin.
Eli 5v sekarotuinen keskikokoinen kovapäinen narttu, jonka kanssa aina ollut yhtä väsytystaistelua siitä kumpi meistä on pomo.
Enemmän ja vähemmän koetellut mua koko elämänsä ajan.
Olin viime syksynä leikkauksessa ja koira oli 4kk mun ystävällä kun en itse pystynyt sitä lenkittämään.
Nyt koira palautui mulle alkuviikosta ja oon ihan poikki sen kanssa. Siitä on tullut ihan hirveä remmirähjä, se uhmaa mua koko ajan, tapittaa vaan uhmaavasti silmiin kun käsken esim.istua ja joudun sen voimalla pistään istumaan. Palkitsen aina kun tekee kun pyydetään ja käyttäytyy hyvin, mutta kyllä mä sanon että hirvee työnsarka..
Toki saattaa osottaa mulle mieltäänkin vaikka nähtiinkin myös mun saikun aikana, mutta nyt se on ihan keskisormi-asenteella mulle.
Antakaa vinkkejä ja neuvoja miten mä sen kanssa tästä taas etenen... Olen toki sen kanssa ennenkin pärjännyt, mutta varmasti on asioita ja vinkkejä joita en tiedä ja joista olisi apua..
Eli 5v sekarotuinen keskikokoinen kovapäinen narttu, jonka kanssa aina ollut yhtä väsytystaistelua siitä kumpi meistä on pomo.
Enemmän ja vähemmän koetellut mua koko elämänsä ajan.
Olin viime syksynä leikkauksessa ja koira oli 4kk mun ystävällä kun en itse pystynyt sitä lenkittämään.
Nyt koira palautui mulle alkuviikosta ja oon ihan poikki sen kanssa. Siitä on tullut ihan hirveä remmirähjä, se uhmaa mua koko ajan, tapittaa vaan uhmaavasti silmiin kun käsken esim.istua ja joudun sen voimalla pistään istumaan. Palkitsen aina kun tekee kun pyydetään ja käyttäytyy hyvin, mutta kyllä mä sanon että hirvee työnsarka..
Toki saattaa osottaa mulle mieltäänkin vaikka nähtiinkin myös mun saikun aikana, mutta nyt se on ihan keskisormi-asenteella mulle.
Antakaa vinkkejä ja neuvoja miten mä sen kanssa tästä taas etenen... Olen toki sen kanssa ennenkin pärjännyt, mutta varmasti on asioita ja vinkkejä joita en tiedä ja joista olisi apua..