Miten nopeesti menkat alkaa imetyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nelliäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nelliäinen

Vieras
Elikkäs miten pitkään voi odotella huoletta menkkojen alkamista kun on lopettanu imettämisen. Lopetin imettämisen n. 3 kk. sitten eikä vielä oo menkkoja kuulunu. Imetin kylläkin aika pitkään n. 11kk. Miten nopeesti muilla alkanu menkat kun imetys loppunu? Kovasti haaveilen vielä pikku prinsessasta tai prinssistä.. toivottavasti vielä lapsia lisää saadaan <3 Ois niin kiva kun sais ne menkat takas että tietäs miten kierto menee. :) Kiitos jo etukäteen kaikille jotka vastailee!

En tiedä, mulla on aina alkanut imetysaikana, ekan kanssa jopa täysimetyksellä.

Nyt kun sulla on noin monta kuukautta ne jo olleet ilman syytä poissa, kannattaisi piipahtaa lääkärillä. Pieni hormonikuuri riittänee saamaan vuodon taas tulemaan.

Ja sitten onnea matkaan seuraavan hankinnassa.

Vaikea kysymys...ehkämä sun housuissas kysyisin asiaa lääkäriltä kun kuitenkin jo 3 kk kulunut. Mulla on kaikista kolmesta lapsesta alkanu menkat kuukauden kuluttua jälkivuodon loppumisesta vaikka imetin joten en osaa sanoa kauanko itse odottelisin. Olen aina vain ollut kateellinen naisille jotka saavat ilman menkkoja elää edelleen synnytyksen jälkeen hyvässä tapauksessa vuodenkin.

Mulla on muutenkin ollu niin ihmeellinen tämä kierto juttu.. viimeks kun tulin raskaaksi niin ei ollut menkatkaan alkanu edellisen synnytyksen jälkeen.. elikkäs viimeks menkat ollu ensimmäisen ja toisen lapsen välissä ja nekin oli vain 3 kertaa.. ja siitä on aikaa jo 3 vuotta tosiaan kun viimeksi on ollu.. :) Joten ois ihan kiva saada ne menkat takas, vaikka kokemusta on siitäkin ettei menkkojen oo tarvinnu alkaa ja raskaaksi voi tulla :)

Uusimmat

Yhteistyössä