Äitini on ollut raskaana kerran ja alavatsa on sen odotuksen jäljiltä täynnä arpia. Tiesin siis kyllä mitä odottaa, vaikka olisin miten uinut rasvassa ja öljyssä.
Mun äiti taas ihmetteli raskausarpiani ja sanoi, ettei ole kuullutkaan, että tuollaisiakin voi tulla. Se on saanut kolme lasta, eikä sillä ole yhtäkään arpea. Ei todellakaan rasvaile ihoaan, ja mä syön monipuolisemmin ja terveemmin. Ekat arvet tuli reisiin aikaisilla viikoilla, kun paino oli hitusen jopa laskenut pahoinvoinnin takia, ilmeisesti jotain hormonaalisia juttuja, kun näyttävät erilaisilta kuin ihon venymisestä tulevat.
Yleensä näissä keskusteluissa huomaa, että ne joilla ei arpia ole, joko sanovat, että ne on kiinni elintavoista ja siitä että on huolehtinut rasvaamisesta, toinen puoli taas sanoo, että sen takia niitä ei tullut kun ei lätrännyt turhilla voiteilla, rasvaajille ne arvet kuulemma tulee

Teki niin tai näin, arvettomuus on omaa ansioita, eikä missään tapauksessa kiinni esimerkiksi ihotyypistä...
Ajan kanssa arvet on haalenneet niin ettei ne mua haittaa, isot rinnat jäi löysemmiksi ja roikkuvammiksi, mutta onneksi nekin saa kohotettua entiselle paikalleen rintaliiveillä...

Mua ei haittaa, etten näytä samalta kuin ennen lapsen saamista, raskaudet ja synnytykset oli sen verran vaikeita että olen tyytyväinen, että selvittiin lasten kanssa ilman mitään vakavampia vaurioita.