Tuleville isovanhemmille kerrottiin loppujen lopuksi samana päivänä, kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa

. Siis kun kierto niin heitteli, ei tiedetty, että oli niin alussa, soitettiinpa heti, kun oli kaksi verikoetta tehty ja gyne sanonut, että hcg-arvot olivat nousseet testien välillä just niin kuin pitääkin. Kysyin vaan puhelun alussa äidiltä, että mitä mummolle kuuluu, heille siis tulossa eka lapsenlapsi.
Naapureille ei ole ollut tarvetta kertoa, kun maha puksahti ulos jo rv8 niin, että tuntemattomatkin kyselivät laskettua aikaa

Oli noloa sanoa, että ens vuoden puolelle menee, kun kuvittelivat mun olevan kovinkin pitkällä.
Kavereille olen puhelimessa ilmoittanut, että niin, mulla on sellainen n. 1cm mittainen uutinen tai että niin, meitä on sitten helmikuussa kolme täällä.
Ja muutamille kirjoitin, että kasvatan täällä masua monessakin mielessä.
Sit muutamille kavereille, joita ei olla nähty pitkään aikaan, en kertonut mitään puhelimessa, vaan ootin että tavataan livenä, ja just eilen oltiin sitten illallisella ja hieroin vaan mahaa, että voi että kun oon lihonut viime aikoina. Ensin emäntä ei tajunnut mitään, kieletli vaan, että ethän oo lihonut, sitten se kattoi tarkemmin mun mustiin verhottua pömppyä ja alkoi nauraa
Niin että tilanteen mukaan on menty, mut ei kyllä vanhemmille voitu näköjään oottaa mitään erityistä kertomistapaa vaan heti oli pakko möläyttää
:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 20+0 :heart: