R
raskaana mutta ei julkisesti vielä
Vieras
Ekassa raskaudessa en paljastanut ollenkaan, saivat sitten jälkikäteen tietää, kun jäin niin aikaisessa vaiheessa pois töistä. No nyt odotan toista ja tänään sitten oli puhetta kun yksi minun tuuraajistani odottaa lasta ja se aiheuttaa pomolle harmaita hiuksia ja pomolle kerroinkin tänään, että minäkin tulen jäämään äitiyslomalle, eikä ollut mikään ilahtunut vastaanotto.
No sitten yksi työkavereistani, joiden kanssa siis aamuisin teen töitä, että sinähän sitten jäät seuraavaksi äitiyslomalle, heitti sen vähän niin kuin vitsinä, mutta en minä vielä voinut sanoa, että niimpä muuten jäänkin, hymähtelin siinä vaan. Mä tiedän että ne akat sekoaa ihan totaalisesti kun tajuavat, että raskaana olen ja mä en kestä sitä.
No sitten yksi työkavereistani, joiden kanssa siis aamuisin teen töitä, että sinähän sitten jäät seuraavaksi äitiyslomalle, heitti sen vähän niin kuin vitsinä, mutta en minä vielä voinut sanoa, että niimpä muuten jäänkin, hymähtelin siinä vaan. Mä tiedän että ne akat sekoaa ihan totaalisesti kun tajuavat, että raskaana olen ja mä en kestä sitä.