Miten olis, Naturel kuvapino? :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Mä säikytän teidät tällä. Tämän jälkeen nuo kaikki muut lymyilijät voivat aivan hyvin laittaa kuvansa näytille ;)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6538316.jpg

Sä oot jotenkin ihan tutun näkönen. Tunnetaanko me jostain? :) Etkä sä säikyttänyt, kuten jo sanoin, nätti ilman meikkiäkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
Mä oon aina ilman meikkiä ja sen kyllä huomaa :D :laugh:

Sulla on tuo katseenvangitsija sylissä, kukaan ei huomaa, että sulla ei oo meikkiä ;)

:heart: Ihana pieni. Etkä sä edes näytä väsyneeltä :o Mä olin, ja oon muuten edelleenkin, ihan zombie. Pieni ilmeisesti nukkuu hyvin? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olettepas te söpöjä ja nättejä.
Mä näytän tolta kun oolen herännyt. (silmät kattoo eri suuntiin)

Miten sulla on hiuksetkin noin hyvin heti kun heräät? :o Seksikkäästi sekaisin :D Aina yhtä kaunis :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
Mä oon aina ilman meikkiä ja sen kyllä huomaa :D :laugh:

Sulla on tuo katseenvangitsija sylissä, kukaan ei huomaa, että sulla ei oo meikkiä ;)

:heart: Ihana pieni. Etkä sä edes näytä väsyneeltä :o Mä olin, ja oon muuten edelleenkin, ihan zombie. Pieni ilmeisesti nukkuu hyvin? ;)

No joo, nukkuu melkein aamusta iltaan ja illasta aamuun :laugh: Tai no nyt yöt menny hiukan kitinää kuunnellessa ku mun antibioottikuuri pistää pojan mahaan kauheasti ilmaa :(

Miten sulla on hiuksetkin noin hyvin heti kun heräät? :o Seksikkäästi sekaisin :D Aina yhtä kaunis :)

Jos ne on edellisenä päivänä laitettu. Muuten ne on ihan littanat ja päälaelta vaan pystyssä niinku jollain liskolinnulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Ei ole tassa miehen koneella kauheesti kuvia ja oma tilttasi, mutta vilautan taas tata kotikunto-kuvaa poljine ilmeineen. Ja joo, tiedan, liikaa painoa :snotty:
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/DSC00697.jpg

Olet todella kaunis! Jotenkin niin naisellinen. :)

Jos ne on edellisenä päivänä laitettu. Muuten ne on ihan littanat ja päälaelta vaan pystyssä niinku jollain liskolinnulla.

En usko :D

Mä säikytän teidät tällä. Tämän jälkeen nuo kaikki muut lymyilijät voivat aivan hyvin laittaa kuvansa näytille ;)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6538316.jpg

Sä oot jotenkin ihan tutun näkönen. Tunnetaanko me jostain? :) Etkä sä säikyttänyt, kuten jo sanoin, nätti ilman meikkiäkin :)

Sehän on kiinni ihan siitä, kuka oot ja mistä ;)

En usko :D
Usko vaan, mulla on tosi ohut ja pehmeä tukka.

Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:
Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:
Tää on aika vanha kuva, nykyään on eriväriset hiukset. Ja kuvan laatu on kamerakännykän luokkaa. :D

Oletko sä harrastanut ratsastusta?

En. Pelkään hevosia. Kuinka niin? Näkeeks sellaisen muka naamasta? :D

Ei sentään, kai? Mä tässä yritän päättää oletko sä vai etkö ole se ihminen, jonka kanssa oltiin joskus samoilla ratsastustunneilla. Mutta ilmeisesti sitten et ollutkaan

:)

teillä on hyväkuntoisen näköiset ihot kaikilla.
mulla on tosi kirjava iho, mustat silmänaluset, valkoiset ripset ja kulmat..joten meikki on todellakin tarpeen tähän naamaan... ja kuvaa en edes kehtaa laittaa

Yhteistyössä