tähän asti ei ole ollut mitään ongelmia,nukahtanut itse omaan sänkyynsä kun on sinne viety,joskus tosi harvoin kun on hampaita tullut tms niin on saattanut huutaa pari minuuttia ja sitten kuitenkin nukahtanut,mutta nyt on useampana iltana nukkumaan meno ollut yhtä helvettiä.laitetaan tyttö sänkyyn,niin alkaa hillitön raivoaminen,koska ei halua nukkumaan(uhmaikä luultavasti tullut koska saa päivälläkin raivareita)no,huutaa hetken ja joskus myös oksentaa sänkyyn(oksentaa siis TOSI helposti) noh,nostan tytön sängystä ja siivoan oksennukset,tyttö innostuu tietysti kun pääsee pois sängystä ja luulee ettei tarvitsekkaan mennä nukkumaan,sitten olen laittanut tytön heti takaisin sänkyyn kun olen siivonnut ja siinä sitten raivoaa vielä ehkä n.10min ennen kuin nukahtaa.äitini neuvoi ettei saisi ollenkaan nostaa sängystä ja pitäisi näyttää että vanhemmat päättää milloin mennään nukkumaan,mutta enhän voi lasta oksennuksen keskelle pakottaa nukkumaan??sitten toisaalta pelottaa että tyttö tuntee olonsa turvattomaksi jos en reagoi hänen huutoonsa mitenkään.toivon että tämä on vaan jostain hampaiden tulosta johtuva ohi menevä vaihe.onko muilla ollut tällaista??ja juu olen varmaan ihan tyhmä ja uusavuton :ashamed:
anteeksi jos teksti on jotenkin sekavaa