V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:no niinpä haisee :x
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:no niinpä haisee :x
Sinun piti olla erimieltä tästä asiasta, siitähän tappelussa on kyse![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Joo, kivaa. Mun mielestä kaikki voisi mennä lakkoon. Siis oikeasti. Kaikkien palkkoja pitäisi nostaa suomessa. Täälä on niiiiin huono palkkataso. Onneksi joku uskalsi ottaa sen ensimmäisen askeleen, mutta silti pitäisi muistaa se yhteisvastuu ihmisistä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:no niinpä haisee :x
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Joo, kivaa. Mun mielestä kaikki voisi mennä lakkoon. Siis oikeasti. Kaikkien palkkoja pitäisi nostaa suomessa. Täälä on niiiiin huono palkkataso. Onneksi joku uskalsi ottaa sen ensimmäisen askeleen, mutta silti pitäisi muistaa se yhteisvastuu ihmisistä.
Kerros vielä keneltä ne rahat otetaan ensimmäiseksi?
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:no niinpä haisee :x
no mutku mä inhoon tehyä |O
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Joo, kivaa. Mun mielestä kaikki voisi mennä lakkoon. Siis oikeasti. Kaikkien palkkoja pitäisi nostaa suomessa. Täälä on niiiiin huono palkkataso. Onneksi joku uskalsi ottaa sen ensimmäisen askeleen, mutta silti pitäisi muistaa se yhteisvastuu ihmisistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Joo, kivaa. Mun mielestä kaikki voisi mennä lakkoon. Siis oikeasti. Kaikkien palkkoja pitäisi nostaa suomessa. Täälä on niiiiin huono palkkataso. Onneksi joku uskalsi ottaa sen ensimmäisen askeleen, mutta silti pitäisi muistaa se yhteisvastuu ihmisistä.
Poistetaan ensin se progressiivinen verotus, se vois olla paljon parempi vaihtoehto :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:no niinpä haisee :x
no mutku mä inhoon tehyä |O
Sinä pilaat tämän ketjun :'(
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Joo, kivaa. Mun mielestä kaikki voisi mennä lakkoon. Siis oikeasti. Kaikkien palkkoja pitäisi nostaa suomessa. Täälä on niiiiin huono palkkataso. Onneksi joku uskalsi ottaa sen ensimmäisen askeleen, mutta silti pitäisi muistaa se yhteisvastuu ihmisistä.
täälhän oli eilen hirvee riita siitä yh lapsilisäkorotuksesta..otetaan siitä se 10e :kieh: ....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Joo, kivaa. Mun mielestä kaikki voisi mennä lakkoon. Siis oikeasti. Kaikkien palkkoja pitäisi nostaa suomessa. Täälä on niiiiin huono palkkataso. Onneksi joku uskalsi ottaa sen ensimmäisen askeleen, mutta silti pitäisi muistaa se yhteisvastuu ihmisistä.
täälhän oli eilen hirvee riita siitä yh lapsilisäkorotuksesta..otetaan siitä se 10e :kieh: ....
Oho, osaat sitten tapellaHenk.kohtaisesti olen sitä mieltä, että heikommilta on väärin mennä ottamaan enää yhtään enempää rahaa. He lisätulot ovat ansainneet, enempi kun rikkaat.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Joo, kivaa. Mun mielestä kaikki voisi mennä lakkoon. Siis oikeasti. Kaikkien palkkoja pitäisi nostaa suomessa. Täälä on niiiiin huono palkkataso. Onneksi joku uskalsi ottaa sen ensimmäisen askeleen, mutta silti pitäisi muistaa se yhteisvastuu ihmisistä.
Poistetaan ensin se progressiivinen verotus, se vois olla paljon parempi vaihtoehto :saint:
..ja köyhät, eläkeläiset ja lapsiperheetkö sen tekee kun poliitikot ei suostu?
Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Siks kaikkien pitääkin mennä lakkoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Naah, laitetaan kaikille sama palkka ja sama verotus B)