Elikäs mie olin tänään menossa felicitakselle ja siinä sitten hissiä odottelin. Samaan hissiin tuli n. 60 vuotias herrasmiehen näköinen mies, joka pyysi minua painamaan kolmanteen kerrokseen. Painoin, en sanonut sanaakaan, en edes katsonut häntä silmiin. Painoin vitoskerroksen nappia itselleni. No hissi oli todella hidas, minusta ainakin tuntui sille, kun kyseinen mies alkoi puhua minulle "lempeästi" ja olevinaan kohteliaasti, miten ihanat rinnat minulla on. Sanoi, että olen neiti Rintava ja hän rakastaa tuollaisia tissejä..Miten upeat ne onkaan ja uhkeat ja.... En edes muista kaikkia sen ällötyksen juttuja. Mietin nanosekunnin ajan, että pyydänkö miehen yhteystiedot, muka "kiinnostukseni" takia vai mitä teen..(että saisin myöhemmin tehtyä rikosilmoituksen), mutta en uskaltanut. Nimittäin punainen stop-nappi hissin seinässä pelotti minua. Ajattelin, että jos se vaikka painaa siitä ja raiskaa minut tms.. Apuuva..
Miten olisitte itse toimineet?
Minä siis jähmetyin tuijottamaan hissin nappuloita sanaakaan sanomatta ja otin vihaisen ilmeen naamalleni..
Miten olisitte itse toimineet?
Minä siis jähmetyin tuijottamaan hissin nappuloita sanaakaan sanomatta ja otin vihaisen ilmeen naamalleni..