Miten on käynyt seksin, pettämisen jälkeen ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

surullinen

Jäsen
03.08.2004
199
0
16
Kun musta tuntuu että mitä kauemmin kuluu aikaa tuosta miehen petoksesta, niin sitä vastenmielisempi koko mies mulle sängyssä on.... :'( ...Ja kyse kuitenkin "vain" suutelemisesta toisen kanssa..... :(Ei tunnu enää mikään juur' miltään jne.....Millä asiaa vois kenties yrittää korjata vai onko peli jo tyystin menetetty ?? Tuntuu NIIN pahalle, että kaikki mikä ennen oli niin ihanaa jne, tökkii nyt ihan täysillä...... :'(

...Ja tavallaan jopa pikkasen houkuttaa se mahdollisuus, että voisinpa minäkin mennä ja antaa samalla mitalla takasin, eikä olis miehellä nokan koputtamista asian suhteen. Mutta se tuskin hommaa pelastaisi vaan päinvastoin......jotain täytyis nyt vaan tosissaan keksiä että homma palautuisi edes suht ennalleen meidän välillä. Vai aikako asian vaan parantaa ?? :/ :'(

Meillä kulunut nyt 3v siitä kun mieheni petti minua, hän siis meni ihan sänkyyn asti. Seksielämä on todella huonoa vieläkin (itse en nauti yhtään) ja muutenkin koko ajan on pieni pelko että koska mieheni tekee sen uudestaa. Kai tää joskus tulevaisuudessa helpottaa, vielä on tuska todella suuri :'(

Meillä mies kokee olevansa "saastunut" kun on hypännyt sänkyyn toisen naisen kanssa. Tosin heti pettämisen jälkeen seksi elämämme oli aktiivisempaa (siitä arvasinkin pettämisen tapahtuneen), Siis nykysin meillä ei rakastella enää kun korkeintaan kerran kuussa,vaikka minä haluisin useemminkin. Oon sanonu miehelle,että mitä sitä enää saastumista miettimään kun heti pettämisen jälkeen kuitenki halus rakastella kanssani niin johan se sai miut "saastutettua". Kaikki testitkin tehtiin eikä mitään tauteja onneks ollu tarttunu. Koen mieheni haluttomuuden tosi loukkaavana minmua kohtaan,kun hänhän se petti minua enkä minä häntä! Onhan tuota tullu ilman seksiäkin toimeen,mut kyllä se siitä huolimatta satuttaa. Parisuhteeseen kuuluu mielestäni kuitenkin läheisyys ja seksi. Toivottavasti tilanne vielä joskus korjaantuu... Ikävä on suuri! :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 00:38 elli kirjoitti:
Meillä kulunut nyt 3v siitä kun mieheni petti minua, hän siis meni ihan sänkyyn asti. Seksielämä on todella huonoa vieläkin (itse en nauti yhtään) ja muutenkin koko ajan on pieni pelko että koska mieheni tekee sen uudestaa. Kai tää joskus tulevaisuudessa helpottaa, vielä on tuska todella suuri :'(

en tietenkään tiedä teidän tilannetta kokonaisuudessaan, mutta jos noin pitkä aika on kulunut niin kannattaako enää olla yhdessä? jos pelkäät miehesi tekevän sen uudestaan etkä pysty unohtamaan yhtään, niin asia ei ole silloin kunnolla anteeksi annettu...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 12:55 Äiskäpäiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 00:38 elli kirjoitti:

en tietenkään tiedä teidän tilannetta kokonaisuudessaan, mutta jos noin pitkä aika on kulunut niin kannattaako enää olla yhdessä? jos pelkäät miehesi tekevän sen uudestaan etkä pysty unohtamaan yhtään, niin asia ei ole silloin kunnolla anteeksi annettu...

Mul on seitsemän vuoden kokemus tästä ja aina kun se edellinen alkaa unohtua tulee uusia..lopulta sitä on jo niin vainiharhanen et ei pysty luottamaan edes siihen et toinen käy ulkona iha rehellisesti...tosi sairasta..no onneks pääsin eroon siitä kierteestä mut oli se hankalaa..sitä jotenki halus aina uskoo parempaan huomiseen ja toisen puheisiin..vaan teoillapa se luottamus ansaitaan ei sanoilla,silloin en sitä vie tajunnu. No tää oli aika ääripää mut kyl se on vaikea asia ylittää riippuu tosin paljo luonteestaki.mie oon tällanen takertuja...

Meillä meinasi käydä noin. Mulla teki pahaa, itketti ja ällötti koko mies. Marssittiin terapiaan ja minä pakotin itseni aukaisemaan suuni aina, kun tuli paha mieli. Sain narun päästä kiinni, kun tajusin, että kaipasin kamalan paljon kaikkea muuta huomioimista pettämisen jälkeen: hellimistä, hieromista, kukkia ja tuliaisia vaikka vain parin tunnin reissulta. Terapeutilla oli ilmiölle oma nimikin -hyvittely.

Nyt seksielämä voi hyvin ja ehkä jopa paremmin kuin ennen. Suhteessamme on entistä enemmän läheisyyttä, kun olemme selvinneet tästä yhdessä. Minä jopa luotan mieheeni. Ehkä en kuitenkaan päästäisi työpaikan "hiihto"reissulle enää tämän jälkeen.

Meillä tuli ero miehen vieraissa käynnin takia. Inhoittaa koko mies(itseasiassa kaikki miehet) etoo ajatella että olen harrastanut seksiä hänenkanssaan ta että ikinä olen harrastanut seksiä eron jälkeen harrastimme seksiä kerran oksetti oikeasti sen jlkeen se että herran m.u.n.a muhun koski.. Yritti vongata toiseenkin kertaan en pysty se inhotus seksin jälkeen oli niin hirveää... Eli juuri nyt ei seksi kiinnosta millään tasolla. :/ Toivottavasti joskus tekee taas mieli..

Minun aviomieheni petti ja erohan siitä tuli..hän kyllä petti useamman kerran. Itselle pettäminen on sellainen asia jota en enää aio tulevaisuudessa antaa anteeksi. Itse en siihen tilanteeseen toivottavasti koskaan joudu että pettäisin.Se olisi ihan kamalaa..

Tsemppiä ja teehän niinkuin sinusta tuntuu parhaimmalta!