Miten on mahdollista että joku ihminen voi tilata nimissäni tavaraa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl!!!

Vieras
Joku tilannut nimelläni paketin netanttilasta! Miten on mahdollista! Ja puhelimella soittanut tilauksen. Eikö hänen pidä tietää syntymäaika tai asiakasnumero jos tilaa! Saakohan mitenkään selville kuka tuon tilauksen on tehnyt?!

Tuskinpa saa selville.

Siksi kaikki henkilötietoja sisältävät paperit on syytä tuhota eikä heittää esim paperinkeräykseen. Ja jos on lahjakas puhuja niin nimi ja osoite + syntymäaika (ilman loppuosaakin) riittää. Ja nehän saa vaikka fb:stä tms ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No parempi kuitenkin noin niin et joudu ainakaan makselemaan jotain tilaamattomia tavaroita. Varmasti hankala selvitää tuota oikeaa tilaajaa.

Mutta tuntuis että se puhelinnumero josta on tilattu on jäänyt sinne jonnekin näkyviin. Ainakin ois järkevää että jäis!

Vai NetAnttila senkun porskuttaa! Mulle tuli 15.12 kaksi pakettikorttia sieltä, toinen 13kg ja toinen 0,5kg. Laitoin miehen hakemaan paketit postista olettaen, että joku on lähettänyt meille joululahjoja - you never know. No, pienestä paketista löytyi nokialainen ja isommassa oli sitten pleikkaria ja vaikka mitä roinaa, toimittamatta onneksi jäi taulutelkkari à 1400 euroa, kun oli loppu varastosta. Laskut mukana mun nimellä ja henkilötiedoilla.

Minä sitten soittamaan vihaisena netanttilaan, että mitä hittoa, onko mun henkilötiedot varastettu tms ja miten tilaus on heille tullut ja milloin. Alkoi jo kylmä hiki nousta itselläni, kun tilauksessa oli henkilötunnus ja kaikki. Siellä sitten lukittiin mun asiakasnumeroa varmuuuden vuoksi jne. ja lupasivat tulla noutamaan paketit kotoa pois. Puolen tunnin päästä soitti asiakaspalvelupäällikkö, että tilaus on tullut heille käsin kirjotetulla tilauslomakkeella ja kun se on heillä tallennettu koneelle, on tallentajalle tullut näppisvirhe (meidän as.nrot heitti yhden numeron verran) ja tallentaja ei ollut sitten katsonut tilaajan nimeä ja osoitetta uudestaan.

Onni onnettomuudessa siis tällä kertaa, eikä mun henkilötietoja ollut siis joutunut vääriin käsiin. Mutta saattaapi jäljet johtaa sunkin tapauksessa sylttytehtaalle, eli laita ne lujille ja vaadi selvittämään homma perusteellisesti. Mun tilauksessa oli tuon toisen asiakkaan puhelinnumero ja sen perusteella he pääsi selvittämään tätä casea.

Netanttilan tallentajat vaan vaihtoon tai ostamaan uusia silmälaseja!

Yhteistyössä