Miten on mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puu

Vieras
Miten te voitte suudella kumppanianne, joka tupakoi? Sehän haisee aivan kamalalle :x Luulisi seksielämänkin kärsivät. Vai etteö seksin aikana suutele ollenkaan ja pidette nenistänne kiinni? :D Ihmiset, jotka ovat polttaneet pienen ikänsä, no hyi helv... se märän tuhkakupin haju huokuu näiden ihohuokosistakin! Yäk!

hei sinä ap oot tehny jo monta alotusta tästä tupakka aiheesta.. mikä siinä nyt on että sinua siin haittaa jos muut polttaa? ite en polta mut ihan sama jos muut polttaa

No entäpä nämä röökimuijat sitten? Saatatte tervata keuhkojenne lisäksi myös sisällä kasvavaa lastannekin :o Kamalaa! Mites usein te olette miehenne tähden tupakaoinnin lopettanu? Vai ootteko tuhkiksia molemmat? =)

Alkuperäinen kirjoittaja savuton:
hei sinä ap oot tehny jo monta alotusta tästä tupakka aiheesta.. mikä siinä nyt on että sinua siin haittaa jos muut polttaa? ite en polta mut ihan sama jos muut polttaa

Se on valtavan kallista yhteiskunnalle. Haluan saada aikaan keskustelua. Minun veromarkoistahan ei tupakkasairauksiin laiteta penniäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Puu:
No entäpä nämä röökimuijat sitten? Saatatte tervata keuhkojenne lisäksi myös sisällä kasvavaa lastannekin :o Kamalaa! Mites usein te olette miehenne tähden tupakaoinnin lopettanu? Vai ootteko tuhkiksia molemmat? =)

Miksi tämä asia vaivaa sinua niin kovasti? Mua ei ainakaan muiden tupakoinnit haittaa pätkääkään. Pääasia on, etten itse tai mies polta.

Alkuperäinen kirjoittaja savuton:

Se on valtavan kallista yhteiskunnalle. Haluan saada aikaan keskustelua. Minun veromarkoistahan ei tupakkasairauksiin laiteta penniäkään.

veikkaanpa että et saa ainuttakaan ihmistä lopettamaan tupakan polttoa ainakaan täällä palstalla kirjottelemalla se lähtee ihmisestä itestään se lopettaminen ei siinä auta näyttää tupakoitsijan keuhkoja yms..

Ei varmasti maksetakaan :laugh:
ja mitä alkuperäseen kysymykseen niin mies osaa ajatella muakin eli ei tule tupakalta ja halua suudella. Ja eipä tuo maailman tappiin asti haise

Joudun kärsimään siitä itse kun ei polta. Joka paikassa on näitä röökihuulia, hirveää katsellakin :x En vaan ymmärrä miten joku voi hyvillä mielin poltella, savustaa muita ja vielä tulla aivan luvattoman kalliiksi yhteiskunnalle. Mun mielestä on väärin että joudun rahoittamaan välillisesti heidän hoitojaan, kun he sairastuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:

Ei varmasti maksetakaan :laugh:
ja mitä alkuperäseen kysymykseen niin mies osaa ajatella muakin eli ei tule tupakalta ja halua suudella. Ja eipä tuo maailman tappiin asti haise

niinpä. ei ole pakko onneksi sillä sekunnilla nuoleskella. ja poltin itseki
kunnes tulin raskaaksi. en minä aikuisen polttamiseen puutu
varsinkin kun itseki sitä harrastanu. isompiaki asioita on.

Yhteistyössä