Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ei muuta kun kaikki mammat ensi kesànà pulloja virittelmààn omenpuihin :wave:
Hyvä idea, kannatetaan :attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ei muuta kun kaikki mammat ensi kesànà pulloja virittelmààn omenpuihin :wave:
Saaks pullovarkaita ampua kuulapyssyllä?Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ei muuta kun kaikki mammat ensi kesànà pulloja virittelmààn omenpuihin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Saaks pullovarkaita ampua kuulapyssyllä?Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ei muuta kun kaikki mammat ensi kesànà pulloja virittelmààn omenpuihin :wave:
Mä taidan ens kesänä kokeillaAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:hei olis ihan oikeasti kiva kokeilla tuota kasvatusta
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä taidan ens kesänä kokeillaAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:hei olis ihan oikeasti kiva kokeilla tuota kasvatusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mitenkä ne:Entäs ne käärmeet ja tiikerin penikset sitten,nih?
Otan. Kunhan joku muistuttaa mua, että piti ruveta pulloja kasvattamaan. Oikeastaan taidan laittaa sen kalenteriin, muuten unohdan koko jutun.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ota kuvia eri kasvuvaiheista ja julkaise tààllà, please
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Saaks pullovarkaita ampua kuulapyssyllä?Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ei muuta kun kaikki mammat ensi kesànà pulloja virittelmààn omenpuihin :wave:
tottakai!
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja mitenkä ne:Entäs ne käärmeet ja tiikerin penikset sitten,nih?
Tosiaan ; meillä on yhdessä kiinalaisessa viinapullossa jotain liskoja. Mitenköhän ne on sinne saatu ?...tai ehkä en halua tietää...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olis kyl kiva nähdä tommonen pullo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olis kyl kiva nähdä tommonen pullo![]()
Me saatiin tänään lahjaksi, hieno on.
Alkuperäinen kirjoittaja fiksu minä:Mä jo tuossa ajattelin että laitan chilin kasvamaan pulloon.
Huomasin sitten ennen toteutusta,et taitaa mennä sinne pulloon ihan ilman et sen antais kasvaa sinne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AAAAF:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olis kyl kiva nähdä tommonen pullo![]()
Me saatiin tänään lahjaksi, hieno on.
no kuvaa ihmeessä :d
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Otan. Kunhan joku muistuttaa mua, että piti ruveta pulloja kasvattamaan. Oikeastaan taidan laittaa sen kalenteriin, muuten unohdan koko jutun.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ota kuvia eri kasvuvaiheista ja julkaise tààllà, please
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ei muuta kun kaikki mammat ensi kesànà pulloja virittelmààn omenpuihin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja mitenkä ne:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja mitenkä ne:Entäs ne käärmeet ja tiikerin penikset sitten,nih?
Tosiaan ; meillä on yhdessä kiinalaisessa viinapullossa jotain liskoja. Mitenköhän ne on sinne saatu ?...tai ehkä en halua tietää...
Njoo.En mäkään ehkä.
Tulipa vaan mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:Miten sen omenan tai päärynän saa syötyä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:Miten sen omenan tai päärynän saa syötyä?![]()
Rikotaan pullo,tai puotetaan sinne kourallinen muurahaisia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:Miten sen omenan tai päärynän saa syötyä?![]()
eikun pitkàvartisella kapealla lusikalla tòkitààn (en siis todellakaan tiedà)
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:Miten sen omenan tai päärynän saa syötyä?![]()
eikun pitkàvartisella kapealla lusikalla tòkitààn (en siis todellakaan tiedà)
Tai sitten siihen törkätään pilli ja imetään ne omenan sisukset pois,sitten ollaan toooosi humalassa..