Miten on ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papilon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuuluu seksiin, mutta jotain aste-eroja tietenkin on.
Itse en harrastanut suuseksiä ennen parisuhdetta ventovieraiden kanssa vaikka tavallista seksiä kondomin kanssa kyllä.

Naisissa on eroja siemensyöksyn ottamisessa suuhun ja nielemisessä. Jotkut naiset eivät halua maistella omaa makuaan ja toiset ottavat peniksen suuhun monestikin asentoa vaihtaessa.

Mitään ehdotonta tai oikeaa tapaa seksin harrastamiseen ei taida olla:)

Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Sivupersoona,olet jäänyt tuossa tapauksessa kaviaariakin paremmasta paitsi.Puhdas posliinipimppi,etenkin oman kullan,ai että on namia.
Ajatuskin yököttää ja karvastelee.

Sieltähän poistuu kaikki kuona-aineet.

Pidän paljon suuseksistä, kun sitä saan, mutta vain jos nainen osaa asiansa ja "soittaa" minua tempuillaan.
Mutta oikeastaan vielä enemmän haluan antaa suuseksiä, se vasta mahtavaa on.
Haluaisin antaa sitä vaikka kuinka kauan, osaan ja tiedän miten naiset saa sitä kautta tähtitaivaalle.

Huvittavana tapauksena kerron että pari naista joiden kanssa olen ollut vuosia sitten suhteessa. Ovat kertoneet minulle, tietysti toisistaan tietämättä, että he jäivät nimenomaan kaipaamaan sitä suuseksiä jota osaan antaa. Kuulema hyvin harvat miehet sen hallitsee..........en tiedä.

Pidimme hauskaa pimeässä peitonalla.

Päätin kokeilla tuota kovasti mainostettua nuolemista. Nuoleminen tuntui mukavalle. Klitoriskin tuntui kovin isolta. Yleensä, kun se ei tule sieltä hupunalta piilostansa pois. Nyt se oli selvästi tunnettavissa. Nuolin tunnin ja nuolin toisenkin, mutta minkäänlaista orgasmia ei vaan herunut. Aamun sarastaessa hiukan nostin peitonreunaa, ja huomasin tosiasian, olin kokoajan nuoleskellut nänninnipukkaa.

Pitäisikö minun olla nyt kovin pettynyt?

Ja miten seuraavalla kerralla löytäisin sen oikean osoitteen?

Sivupersoona, olet sinä kyllä tapaus! =) Hetken jo luulin että ei herranjestas...oletteko te edistyneet! Mutta sitten jo hoksasin että juksaat taas. Tuosta seuraavasta kerrasta, kyllä sinun on paljon alemmas pyrittävä niiltä nänneiltä.

Mutta naisen käsittelyssä olen yhtä onneton. =)

Kiitos hyvistä neuvoista, yritän sitten seuraavalla kerralla etsiä sieltä varpaiden suunnalta. Ellen sitten luule varvasta klitoriksi.

Yksi asia vielä arveluttaa. Mistä voi tietää onko se kyseinenpaikka puhdas, kun on pimeä eikä näe mitään?

Yhteistyössä