miten on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo-o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo-o

Vieras
Nyt kysymys naisille. Naiset ajattelevat että heillä on oikeus arvostella miesten ulkonäköä mielinmäärin, ilman suurempia seurauksia miehen puolelta. Esim. kaljamaha, möhömaha, tyypillinen suomalainen paksumaha, sohvaperuna yms. yms. MUTTA ARVON NAISET!!! Mitäs sitten jos mies sanoo teitä pylväsjalkaiseksi selluliitti #&%£$!*? Siitähän tulee vähintään avioero, ja enintään maailmansota. Onko se nyt ihan oikeasti totta että naiset omaavat huonomman itsetunnon kuin miehet, vai mistähän tämä johtuu? Ja kaikki te naiset jotka nyt tämän luettuanne käytätte energiaa minun ja kirjoitukseni haukkumiseen, niin miettikää ensin kuulutteko te mahdollisesti tähän em. ryhmään.

Emmä tiiä.Meillä ei kumpikaan hauku toista vaikkei enää niin timmejä ollakaan ko parikymppisinä.En vois ikinä loukata äijää kritisoimalla sen ulkonäköä ja tiiän ett ite saan olla vaikka kuinka räjähtänyt eikä se valittas.Mun mielestä ulkonäön kommentointi on törkeetä,ellei kyseessä ole vaikka niin iso ylipaino ett vois olla terv.haittaa..ja sillonkin pitäs olla hyvin hienotunteinen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2006 klo 19:38 joo-o kirjoitti:
Naiset ajattelevat että heillä on oikeus arvostella miesten ulkonäköä mielinmäärin, ilman suurempia seurauksia miehen puolelta. Esim. kaljamaha, möhömaha, tyypillinen suomalainen paksumaha, sohvaperuna yms. yms. MUTTA ARVON NAISET!!! Mitäs sitten jos mies sanoo teitä pylväsjalkaiseksi selluliitti #&%£$!*?

Minä tai mieheni ei kuuluta kummatkaan tähän haukkujakategoriaan, että meidät voi sitten jättää laskuista. :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2006 klo 19:38 joo-o kirjoitti:
Nyt kysymys naisille. Naiset ajattelevat että heillä on oikeus arvostella miesten ulkonäköä mielinmäärin, ilman suurempia seurauksia miehen puolelta. Esim. kaljamaha, möhömaha, tyypillinen suomalainen paksumaha, sohvaperuna yms. yms. MUTTA ARVON NAISET!!! Mitäs sitten jos mies sanoo teitä pylväsjalkaiseksi selluliitti #&%£$!*? Siitähän tulee vähintään avioero, ja enintään maailmansota. Onko se nyt ihan oikeasti totta että naiset omaavat huonomman itsetunnon kuin miehet, vai mistähän tämä johtuu? Ja kaikki te naiset jotka nyt tämän luettuanne käytätte energiaa minun ja kirjoitukseni haukkumiseen, niin miettikää ensin kuulutteko te mahdollisesti tähän em. ryhmään.

No meillä se ainakin on ihan toisen haukkumista, ihan vaan sen takia että saa toiselle pahan mielen. Ja mä en kuulu tähän "pylväsjalkainen selluliitti #&%£$!*"- ryhmään. Otan sen sillä mielellä, että mies yrittää polkea mut ja mun itsetunnon niin alas kun mahdollista (empä kyllä tiedä mitä se siitä hyötyy). Mutta toisaalta kun ajattelee, mä sanon vaan miehelleni takasin, jotta edes saisin sen vähäsen ajattelemaan, miltä musta tuntuu sen rumat puheet mua kohtaan -vaikkakaan siinä onnistumatta. Mutta pääasia kuitenkin on, että mun itsetunto on ja pysyy samanlaisena, ja jos en omalta ukolta saa kauniita sanoja, kyllä muut kertovat niitä välillä :) . Meniköhän tää nyt taas ihan aiheen vierestä..

Yhteistyössä