Miten oppia juomaan vihreetä teetä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kalsium sitoo antioksidantteja, jolloin ne eivät pääse toimimaan halutulla tavalla. Ja oikeesti, ei se tee mikään laihduttaminen ihmelääke ole. Minäkin juon pannun pari päivässä, enkä todellakaan mikään laihuliini ole :D kahvikin nopeuttaa aineenvaihduntaa huomattavasti tehokkaammin.
Niin ja jos ei juo tarpeeksi vettä tai muita nesteitä päivän aikana, vaan vetäsee illalla vihreän teen, niin saa itsensä kuivatettua aika tehokkaasti, mikä ei ollenkaan ole sama, kuin että ylimääräinen neste poistuisi. Semmoisen jälkeen sitten kun juo, niin turpoaa vaan. :D On kokeiltu.

Huomasin muuten ihan saman vaikutuksen, kun aloitin teenjuonnin ja siitä nyt on jo vuosia aikaa. Sain kamalat silmäpussit! Nyt ei enää silmäpussitkaan vaivaa, eli ilmeisesti keho sitten tottui tuohon teehen :D

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mä en mitenkään erityisemmin pidä teestä, mutta huvikseni joku aika sitten ostin vihreää teetä, ja se oli mielestäni hyvää. kuitenkin olen kuullut monen valittavan vihreän teen pahaa makua.. ehkä sitten eri merkeillä on suuri ero maussa?

Jos on tottunut juomaan maustettua teetä, on vihreä tee kitkerän makuista. Eikä siihen sovi oikein maitokaan, kuten tavalliseen perusteehen voi lisätä halutessaan. Nykyään kyllä vihreääkin teetä on erilaisilla makuvivahduksilla esim. vihreä tee + sitrus, suosittelen aloittamaan sillä. :)

no se mun ostama ei ollut ainakaan kitkerää. toki sitä kaikki ei siltikään pidä, mutta kitkeräksi en sanoisi. merkiltään joku reilun kaupan luomu Simon Levelt tms.

Mutta kitkerässä teessä on enemmän antioksidantteja, flavonoideja sun muita hyötyjä. Kaikkein terveellisintä teestä on se sakka siellä pannun pohjalla.

On se niin väärin että teekin on sitä terveellisempää mitä pahemmalta se maistuu.

Mutta kitkerässä teessä on enemmän antioksidantteja, flavonoideja sun muita hyötyjä. Kaikkein terveellisintä teestä on se sakka siellä pannun pohjalla.

onko noin? itse jätän sen aina kaatamatta mukiin tai juomatta mukin pohjalle?

Alkuperäinen kirjoittaja Kati:
jotenkin se on vaan pahaa ja kuitenkin olen lukenu siitä niin paljon hyvää että haluaisin oppia sitä juomaan :)
miten muuten kuin laittamalla desin sokeria tai hunajaa kuppiin? :D

opettele ensin valmistamaan vihreä tee oikeaoppisesti niin ei tule kitkerää, etkä tarvitse sokeria etkä hunajaa... ja osta laadukasta irtoteetä.

Yhteistyössä