Miten oppisi syömään uusia juttuja, todella ennakkoluuloinen olen ja on paljon tavallisia juttuja joita en ole ees uskaltanut maistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .mirja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Tämä juustokammo on jäänyt siitä, kun joskus olen maistanut jotain tosi vahvaa juustoa leivän päällä, oletan jotenkin, että kaikki muutkin tuntemattomat juustot ovat yhtä pahoja, enkä uskalla sitten kokeilla muita, jos ne ovatkin samanlaisia.
Aloita Oltermannista. Hyvin samanlaista kuin Edam.

Kuule ap, jos sä pystyt syömään makkaraa, pystyt syömään mitä vain.

Sanoit, ettet voi syödä mitään mistä et tiedä mitä se on? Tiedätkö mitä makkara on? Mikset ostaisi tuoretiskiltä tuoretta kalaa ja paistaisi pannulla? Yksinkertaista, hyvää ja terveellistä. Toisin kuin jotkut makkarat...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sanoit, ettet voi syödä mitään mistä et tiedä mitä se on? Tiedätkö mitä makkara on? Mikset ostaisi tuoretiskiltä tuoretta kalaa ja paistaisi pannulla? Yksinkertaista, hyvää ja terveellistä. Toisin kuin jotkut makkarat...

Makkara näyttää yhdeltä ja samalta, joku sörsseli jossa on vähän kaikkea, näyttää ällöltä eikä voi tietää mitä mikin on. Kalaa en ole maistanut kuin pienenä joskus, ei houkuta ajatus syödä paistettua kalaa, mieluummin kokeilen kalapuikkoja tms

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Makkara näyttää yhdeltä ja samalta, joku sörsseli jossa on vähän kaikkea, näyttää ällöltä eikä voi tietää mitä mikin on. Kalaa en ole maistanut kuin pienenä joskus, ei houkuta ajatus syödä paistettua kalaa, mieluummin kokeilen kalapuikkoja tms

Voi hyvää päivää... Miksi sinua ei houkuta yksinkertainen, laadukas raaka-aine, kala?

Mieluummin kokeilet kalapuikkoja? (=kalansilmiä, suolia yms.)
Logiikkasi ei pelaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tämä juustokammo on jäänyt siitä, kun joskus olen maistanut jotain tosi vahvaa juustoa leivän päällä, oletan jotenkin, että kaikki muutkin tuntemattomat juustot ovat yhtä pahoja, enkä uskalla sitten kokeilla muita, jos ne ovatkin samanlaisia.
Aloita Oltermannista. Hyvin samanlaista kuin Edam.

Paitsi parempaa, kun on kermajuustoa. :p

Ap, pitäisit varmasti Oltermannista, se on hyvin mietoa, miedompaa kuin Edam, ja hyvin pehmeää ja suussasulavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
ostereista ja etanoista aloitat.Senjälkeen menee kaikki

Ei muuten mene. Tykkään paljon etanoista ja syön niitä aina, kun on tarjolla. Osterit ei oo ihan niin herkkua, mutta syön kyllä niitäkin. Thaimaassa en kuitenkaan pystynyt syömään paistettuja toukkia. Siinä meni rajani.

Yhteistyössä