Miten pääsee eroon ihastuneesta hännystelijästä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Olen kahden lapsen yksinhuoltaja-äiti ja samassa talossa asuvan 6-vuotiaan poikani kaverin 19-vuotias isoveli on minuun ihastunut! Olenhan jo kolmeakymppiä lähestymässä! Ahdistavaa. :x Eilen kun oltiin uimarannalla poikani ja tämän kaverinsa kanssa niin eikös kaverin isoveli halunnut tunkea mukaamme. Ärsytti kun se koko ajan tuijotti ja hännysteli minua. Olin tosi vaivaantunut koko ajan.

Tosi omituinen tyyppi kaikinpuolin. Istuskelee usein yksin talon pihassa ja ajelee talon ympäri pyörällä. Vaikuttaa jotenkin jälkeenjääneeltä.. Sellainen hiljainen ja kömpelösanainen peräkammarinpoika.

Poikani kaveri halusi että tänäänkin lähdetään uimarannalle mutta en halua mennä enää kun tiedän että se hännystelijä änkeää mukaamme! |O

Kun en edes tiedä onko poika jollain tapaa "vajaa" vai muuten vaan omituinen! Jos tuo hännystely jatkuu niin en tiedä mitä oikeasti pitäisi tehdä kun ei siitä nyt varsinaista haittaakaan ole ollut.. häiritsee vain henkisesti. Selvästi kuitenkin vaistoan että poika koittaa lähestyä koko ajan seuraamalla minua muttei uskalla puhua mitään järkevää.

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
No jos oikein alkaa ahdistamaan niin mene ja soita ovikelloa ja pyydä niitten äitiä juttusille? Kerro että vanhempi poika seuraa ja tekee itseään tykö liikaa.

Tiedän että pojan äiti saattaa loukkaantua tuosta jos menen! Erakoitunut ja väsynyt yh-äiti hän. Ja saattaa olla että poika voi valitukseni jälkeen alkaa urppaamaan minulle. Joudun kuitenkin olemaan sen kanssa tekemisissä tuossa pihalla kun se on pikkuveljensä kanssa. En halua aiheuttaa vihaakaan.

Olen tosi ujo valittamaan mistään. En tosiaan uskaltaisi mennä kenenkään ovelle avautumaan. :/

Yhteistyössä