M
mymmeli
Vieras
olen samassa tilanteessa kuin sinä ap. asia paljastui muutama kuukausi sitten ja se oli shokki...
itsekin ajattelin aina, että ero tulisi mutta kun asia tuli oikeasti eteen en ollutkaan eroon valmis!
tällä hetkellä pelottaa älyttömästi, että olenko hullu jos luotan ja joudunko pettymään uudestaan?
aika kumminkin näyttää miten käy?
nyt haluan rakentaa parisuhteen takaisin ja oppia itsekkin tästä jotain.
itse ainakin voin sanoa, että olen viimeiset vuodet elänyt vaan lapsille ja unohtanut parisuhteen. sen mikä on kantava voima perhe elämässä.
silti pettäminen on väärin ja kamalaa.
voiko ketään loukata enempää!?
toivon sinulle hyviä ratkaisuja. mutta mieti ensin ja anna päätökselle aikaa.
toivon itse meille parempaa ja vahvempaa parisuhdetta, kun kumpikin meistä niin haluaa.
olemme käyneet terapiassa ja parisuhde kurssilla ja niistä on ollut suuresti apua.
voimia sinulle!
itsekin ajattelin aina, että ero tulisi mutta kun asia tuli oikeasti eteen en ollutkaan eroon valmis!
tällä hetkellä pelottaa älyttömästi, että olenko hullu jos luotan ja joudunko pettymään uudestaan?
aika kumminkin näyttää miten käy?
nyt haluan rakentaa parisuhteen takaisin ja oppia itsekkin tästä jotain.
itse ainakin voin sanoa, että olen viimeiset vuodet elänyt vaan lapsille ja unohtanut parisuhteen. sen mikä on kantava voima perhe elämässä.
silti pettäminen on väärin ja kamalaa.
voiko ketään loukata enempää!?
toivon sinulle hyviä ratkaisuja. mutta mieti ensin ja anna päätökselle aikaa.
toivon itse meille parempaa ja vahvempaa parisuhdetta, kun kumpikin meistä niin haluaa.
olemme käyneet terapiassa ja parisuhde kurssilla ja niistä on ollut suuresti apua.
voimia sinulle!