Miten pääsisimme eroon romanikerjäläisistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24912529]Eikö mustalaisilla ole vastuuta omasta elintasosta?[/QUOTE]

Koska sä pääset tosta kyselyiästä eroon? Tuntuu vaivaavan sua vaan kuukaudesta toiseen?

[QUOTE="vieras";24912182]Vastahan sä eilen tai toissapäivänä olit häätämässä kaikkia kosovolaisia Suomesta, kun he varastelevat. Nyt näköjään siirryit romaneihin... Selevä.[/QUOTE]

Kyllä, itse tajusin olevani huijattu, eli uskoin heidän olevan Kosovolaisia, mutta mitä ilmeisemmin he ovat romanian mustalaisia. Eli jätetään Kosovolaiset rauhaan, en tiedä onko heistä ongelmaa, ainakaan sen enempää kuin paikallisistakaan.

Järjestetään tempaus jossa pakotetaan ja valistetaan heidän kotimaataan järjestämään hyvät elinolot ja ihmisoikeudet.

Hyvä idea. Suurin ongelma siinä on vain se, että he ovat jo tottuneet suomalaiseen (ja muiden länsimaiden), hyvään elintasoon sekä oppineet hankkimaan elantonsa varastamalla eli näiden järjestäminen heidän kotimaahansa on vaikeaa. Ja toinen on se, että ennenkuin mitään pystytään saamaan aikaiseksi, meidän on saatava heidän lapsensa kouluun ja saatava heidät pois rikollismaailmasta. Eli meidän pitää kestää heitä 10-20 vuotta vähintään, ennenkuin voimme edes ajatella heidän poistumistaan hyvillä aikeilla.

[QUOTE="vieras";24912529]Eikö mustalaisilla ole vastuuta omasta elintasosta?[/QUOTE]

Mä luulen, että niin suomalaiset kuin romanialaiset mustalaiset nauravat tuolle päin naamaa. Eihän heidän elintasossaan mitään vikaa ole. Varmasti heillä on rahaa sukanvarressa enemmän kuin keskivertopalstalaisella.

Yhteistyössä