miten päästä eroon ex miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töpseli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

töpseli

Vieras
olemme eronneet kolme vuotta sitten. Asun kahden lapsemme kanssa entisessä kodissamme. Mies muutti aikanaan pois ja koe-eron jälkeen päädyimme myös viralliseen avioeroon. Arki on sujunut suht kohtalaisesti eli lapset koulussa ja minä töissä ja sitten joka toinen viikonloppu lapset isän kanssa.

puolivuotta sitten tapasin uuden miehen. Viime kuussa hän muutti luoksemme. Nyt ex mieheni vaatii asunon myyntiä, koska kuulema ei olisi koskaan suostunut pois muuttamaan, jos olisi tiennyt, että uuden miehen sinne tuon. ex mieheni siis omistaa yhä osan kotitalostamme. aikaisemmin tämä ei ollut ongelma ja mieshän tosiaan meidät jätti. en usko, että hän meitä takaisin haluaa, vaan luulen syyn olevan uuden mieheni ihonvärissä eli hän on syntyperältään gambialainen, mutta asunut jo vuosia suomessa. miten saisin ex mieheni rauhoittumaan ja poistumaan elämästäni. lapsia toki saa nähdä.

No mutta mikset osta ukkoasi ulos asunnosta niin saat rauhan, tai myytte pois ja muutatte uuteen. Tietty helppo sanoa, mutta onhan tuo selvää kiusantekoa . Ehkä ex on luullut tähän asti että olet nöyrää tyttöä kun "saat" asua puoliksi hänen omistamassa talossaan ja nyt kun huomaa että olet jatkanut elämääsi myös romantiikan tiellä häntä ottaa pattiin.

ehdotin tuota ja hän sanoi, että minulle ei myy, vaan menee yleiseen myyntiin. en tosin tiedä olisinko saanut niin paljon lainaakaan. asuessamme yhdessä mieheni aina haukkui kuinka lihava ja vastenmielinen olen. erottuamme olen laihtunut paljon, mutta nyt hän on alkanut soitella ja toistelee noita asioita. en millään jaksaisi enää.

Mä en päässyt vuosikausiin eroon, ehdotteli vain panoja ja tuppautui kylään. Lopulta kirjoitin sen nyksälle että pitää ukostaan parempaa huolta ettei mua vonkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja töpseli:
ehdotin tuota ja hän sanoi, että minulle ei myy, vaan menee yleiseen myyntiin. en tosin tiedä olisinko saanut niin paljon lainaakaan. asuessamme yhdessä mieheni aina haukkui kuinka lihava ja vastenmielinen olen. erottuamme olen laihtunut paljon, mutta nyt hän on alkanut soitella ja toistelee noita asioita. en millään jaksaisi enää.

No palkkaa joku tuttu esim. lakimies ostamaan yleisestä myynnistä sinun puolestasi. Selvä pyy että äijä on hieman pihalla mutta se ei ole enää sinun huolesi. ONnea tulevaan elämään.

Yhteistyössä