Miten päästä eroon pakkomielteisestä "rakkaudesta"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wanttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wanttu

Vieras
Olen 24-vuotias vuosi sitten eronnut nainen. Oltiin tämän exän kanssa yhdessä teineistä asti ja en ollut ollut kenenkään muun kanssa sitä ennen ja meillä oli loppua kohden täysin seksitön suhde. Kaipasin hirveästi miehen kosketusta ja katselin lähinnä telkkarista tv-sarjoja joissa oli komeita miehiä ja haaveilin niistä.

Heti eron jälkeen näin televisiossa erään julkkiksen haastattelun ja mulle tuli heti sellanen fiilis, että tuo mies mun on pakko saada. Mun mielestä se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Etsin miehen käsiini facebookista, lisäsin kaveriksi ja aloimme kirjoittelemaan. Kyseessä ei siis ole mikään kovan luokan supertunnettu julkkis, vaan sellanen alakulttuurin lahjakas muusikko, joilta sattui yksi onnistunut hittilevy tulemaan ja sen takia oli vähän aikaa julkisuuden valokeilassa.

Pari viikkoa tästä sovimme tapaamisen ja lähdin toiselle puolelle suomea tapaamaan tätä miestä. Hän tuli vastaan juna-asemalle ja mulla meinas mennä taju, kun se oli niin upee! Käytiin syömässä ja sit mentiin sen kämpille ja seksikshän se siitä sitten meni. Se oli ihanaa.

Tapasimme tämän jälkeen useammankin kerran lähinnä silloin, kun tyypillä oli keikkoja mun kotikaupungissa tai, kun minä menin siellä päin käymään. Mies kohteli mua tosi huonosti mm. löi puolet mun naamasta mustaks kerran kännissä, veti aineita, teki ohareita, pani mun "kaveria" ihan estotta ja muutenkin tyyppi on ihan totaalinen sekopää, vakavia mielenterveysongelmia jne. Mut silti...se on niin luova, tunneälykäs, viisas, hyväsydämminen sillon, kun selvin päin ja fyysisesti kuin mun kaikista märistä unelmista.

Nyt ei olla tavattu kohta puoleen vuoteen tai pidetty mitään yhteyttä, mutta ajattelen häntä lähes päivittäin ja katselen youtubesta keikkavideoita itkien ikävää. Kuvittelen olevani ihan totaalisen rakastunut tähän kohtuu luuseriin tapaukseen. Tiedän itsekin, että en koskaan merkannu tyypille muuta kuin seksiä. Mutta hän oli eka mies jonka kanssa harrastin seksiä vuosiin, sit vielä päälle pikkujulkkis, niin en vaan pääse yli hänestä vaikka haluaisin. Tämä on todella paha pakkomielle sillä ajattelen, että kukaan mies ei enää tule koskaan olemaan tämän miehen veroinen. Miten pääsen tästä pakkomielteestä eroon?

Yhteistyössä