Miten päästä eroon sellaisesta tutusta josta ei pidä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on sellainen tuttu joka jää aina kaupungilla juttelemaan kuin olisimme hyviäkin ystäviä ja emme todellakaan ole enkä haluaisi että se edes moikkailisi. Yritän aina vältellä ja kiirettä valitan. Miten kehtaisi sanoa suoraan että.. Niin mitä sanoisin?

Ei kait sun ole mikään pakko pysähtyä tuttavasi kanssa juttelemaan vaikka hän itse kuinka moikkailisi? Sen kun huikkaat vain moimoit ja jatkat kulkuasi. Ymmärtää yskän tai sitten ei.

Pyydä se kanssas ryyppään, sit vedät hirveet änkyräkännit niin mä luulen et se ratkee sillä. Parasta on se et sä et itse varmasti edes muista mitä olet sanonut ja loukkaannuttuaan voit itse omaa tuntoa helpottaa ajatuksella: kännissä ny tulee sanottua kaikenlaista(y)

Pyydä se kanssas ryyppään, sit vedät hirveet änkyräkännit niin mä luulen et se ratkee sillä. Parasta on se et sä et itse varmasti edes muista mitä olet sanonut ja loukkaannuttuaan voit itse omaa tuntoa helpottaa ajatuksella: kännissä ny tulee sanottua kaikenlaista(y)

Huomaa miten pa*ka housuja ihmiset on. Tämäkin oikein hehkuu miten tällainen tapa toimia on sinulle ihan fine. Ja kehtaat vielä kehua sillä.

No. Mitä voi alikehittyneiltä nykyajan ihmisiltä odottaa.

Yhteistyössä